54 بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان جشن‌های دهه ولایت/ اجرای طرح «حافظان خطبه غدیر»


54 بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان جشن‌های دهه ولایت/ اجرای طرح «حافظان خطبه غدیر»

گروه فرهنگی ـ. معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت با عنوان «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در 54 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: برگزاری طرح حافظان خطبه غدیر، مراسم غبارروبی بقاع متبرکه، امامزادگان و در این دهه برگزار می‌شود.

54 بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان جشن‌های دهه ولایت/ اجرای طرح «حافظان خطبه غدیر»

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امو رخیریه لرستان عصر دوشنبهT ۲۲مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت که با حضور اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، دهه امامت و ولایت را موجب وحدت مسلمانان دانست و اظهارکرد: اجرای عقد اخوت یکی از برنامه‌های شاخص دهه امامت و ولایت در استان است این در حالی‌است که برگزاری طرح حافظان خطبه غدیر، مراسم غبارروبی بقاع متبرکه، امامزادگان و در این دهه برگزار می‌شود.
وی حرکت دسته‌جمعی مردم با ایجاد کاروان‌های شادی را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان دانست و با ذکر این مطلب که هر بقعه متبرکه میزبان یک برنامه شاخص در این دهه خواهد بود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه دعای پرخیر و برکت عرفه در سطح استان صورت گرفته است.
عباس‌زاده با ذکر این مطلب که ۵۴ بقعه متبرکه در لرستان میزبان جشن‌های دهه امامت و ولایت هستند، خاطرنشان کرد: این جشن‌ها امسال با عنوان «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف وامور خیریه لرستان با اشاره به این‌که جشن‌های دهه امامت و ولایت همه ساله توسط اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در این جشن‌ها باید تبیین جایگاه و فرهنگ غدیر مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...