انیمیشن مینیون ها دوبله، اکران پاییز سال 94


انیمیشن مینیون ها دوبله، اکران پاییز سال 94

دنیای انیمیشن‌ها برای آدم بزرگ‌ها هم جذاب است، آیا دوست دارید با کودکتان به تماشای یکی از آنها بروید.

نی نی بان: انیمیشن نیمچه نوچه‌ها(مینیون‌ها) به صورت سه بعدی و همراه با دوبله فارسی، پنج‌شنبه این هفته(26 آذر)، ساعت ۱8:۰۰ در پردیس سینمایی چارسو اکران می‌شود. دوبله این انیمیشن توسط گروه‌ دوبلاژ «گلوری» انجام شده است. پیر کافین و کیل بلدا کارگردانی این فیلم را که محصول سال ۲۰۱۵ است، به عهده داشته‌اند.

انیمیشن مینیون ها دوبله، اکران پاییز سال 94

درباره انیمیشن مینیون‌ها
از دیدگاه منتقد سایت مووی‌مگ، یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های خلق شده در سالهای اخیر بدون شک «مینیون‌ها» بوده‌اند. شخصیت‌های زرد دوست داشتنی که اولین بار در انیمیشن «من نفرت انگیز» به مخاطبین سینما معرفی شدند و بخش عظیمی از موفقیت‌های این انیمیشن و قسمت دوم آن نیز مدیون حضور این موجودات زرد عجیب و غریبی است که تکه کلامهای رایج خود را دارند و البته کمی هم لهجه ایتالیایی اختیار کرده‌اند! این شخصیت‌های محبوب در سالهای اخیر پا را فراتر از دنیای انیمیشن گذاشته‌اند و نقش پررنگی در تبلیغات رسانه‌ای داشته‌اند که اغلب موارد آن مربوط به فناوری سه بعدی بوده است. این‌بار نیز این شخصیت‌های پولساز در قالب فیلم مستقلی با نام «مینیون‌ها» به سینما آمده‌اند تا برای اولین بار فیلمی مخصوص به خود را داشته باشند و داستان خودشان را برای طرفدارانشان روایت کنند.

انیمیشن مینیون ها دوبله، اکران پاییز سال 94

«مینیون‌ها» داستان سرآغاز این موجودات زرد دوست‌داشتنی را روایت می‌کند. مینیون‌ها به نظر می‌رسد که از زمان حیات بر روی کره زمین، همواره حضور داشته‌اند و به دنبال رئیسی برای خود بوده‌اند. آنها در طول زندگی‌شان در کنار روسای مختلفی اعم از تی-رکس، فرعون مصر و حتی دراکولا قرار گرفته‌اند اما هربار بر اثر اتفاقی باعث نابودی آنها شده‌اند. پس از گذشت سالها، حالا مینیون‌ها که رئیسی را بالای سر خود نمی‌بینند دچار افسردگی شده‌اند و برای خارج شدن از این وضعیت، یکی از باهوش‌ترین آنها به نام کوین به همراه باب و استوارت، تصمیم می‌گیرند سفری را آغاز کنند تا بتوانند خود را از این وضعیت خارج کنند. آنها پس از یک سفر دریایی طولانی بالاخره به نیویورک می‌رسند و با زنی خبیث به نام اسکارلت آشنا می‌شوند که برنامه های پلیدی دارد و...

انیمیشن مینیون ها دوبله، اکران پاییز سال 94

انیمیشن مینیون ها دوبله، اکران پاییز سال 94

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن مینیون‌ها و چگونگی تهیه بلیط آن می‌توانید به وب‌سایت پردیس سینمایی چارسو به آدرس cinemacharsou.com مراجعه کنید. پردیس سینمایی چارسو در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ واقع شده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج