احتمال حضور دوباره «پیتر ولر» در فیلم RoboCop Returns


احتمال حضور دوباره «پیتر ولر» در فیلم RoboCop Returns

رسانه کلیک – فیلم RoboCop Returns به عنوان نسخه جدید فیلم پلیس آهنی تولید می شود. احتمال بازگشت مجدد پیتر ولر به عنوان روبوکاپ در این فیلم وجود دارد. احتمال بازگشت پیتر ولر (Peter Weller) به نسخه جدید فیلم پلیس آهنی، RoboCop Returns وجود دارد. نسخه اصلی فیلم روبوکاپ در سال 1987 اکران شد. این فیلم […] نوشته احتمال حضور دوباره «پیتر ولر»...

رسانه کلیک – فیلم RoboCop Returns به عنوان نسخه جدید فیلم پلیس آهنی تولید می شود. احتمال بازگشت مجدد پیتر ولر به عنوان روبوکاپ در این فیلم وجود دارد.

احتمال بازگشت پیتر ولر (Peter Weller) به نسخه جدید فیلم پلیس آهنی، RoboCop Returns وجود دارد. نسخه اصلی فیلم روبوکاپ در سال 1987 اکران شد. این فیلم را پل ورهوفن کارگردانی کرده و در آن پیتر ولر به ایفای نقش در شخصیت الکس مورفی پرداخته است.

حال نسخه جدید این فیلم قرار است تولید شود. این فیلم «بازگشت روبوکاپ» نام دارد و بلومکمپ آن را کارگردانی می کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

در ماه گذشته اعلام شد فیلم RoboCop Returns به وسیله نیل بلومکمپ کارگردانی می شود و داستان قسمت اصلی آن را دنبال می کند. در کارنامه بلومکمپ فیلم هایی مانند منطقه 9 و Chappie به چشم می خورند.

نویسندگی فیلم نامه بازگشت آدم آهنی را نویسندگان قسمت اصلی آن، مایکل ماینر و ادوارد نیومیر بر عهده دارند. کارگردان این فیلم اعلام کرده پیتر ولر به عنوان بازیگر آدم آهنی در آن حضور خواهد داشت.

احتمال حضور دوباره «پیتر ولر» در فیلم RoboCop Returns

احتمال حضور دوباره «پیتر ولر» در فیلم RoboCop Returns

در حالی که بازی ولر در فیلم جدید پلیس آهنی منطقی به نظر می رسد و نیل بلومکمپ نسبت به چنین موضوعی علاقه دارد، نمی توان حضور این بازیگر را در فیلم RoboCop Returns قطعی دانست.

پیتر ولر آخرین بار در قسمت دوم فیلم روبوکاپ که در سال 1990 اکران شد، به عنوان پلیس آهنی حضور داشته است. در سال 1993 فیلم آدم آهنی 3 اکران شد. این فیلم در مقایسه با قسمت های قبلی دارای یک تفاوت عمده بود. در این قسمت رابرت جان برک نقش آدم آهنی را بر عهده داشت.

در حالی که ولر در سال های اخیر در چندین فیلم به ایفای نقش پرداخته است، سن آن می تواند مانعی برای بازی در فیلم RoboCop Returns باشد. بلومکمپ در گذشته اعلام کرده بود با یک فیلم خشن روبه‌رو هستیم و با توجه به این موضوع، یک فرد 71 ساله نمی تواند به خوبی نقش اصلی آن را بر عهده داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد