تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus با نمایشگر 10 اینچی و تراشه‌ای قدرتمند معرفی شد


تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus با نمایشگر 10 اینچی و تراشه‌ای قدرتمند معرفی شد

همین دیروز بود که اولین شایعه درباره تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus منتشر شد. دیری نپایید که پایان کار شایعات درباره این محصول فرا رسید و امروز این شرکت چینی تبلت جدید خود را رسما معرفی کرد. این تبلت همان‌گونه که از اسمش نیز می‌توان حدس زد، در واقع نمونه بزرگ‌تر تبلت شیائومی Mi Pad 4 محسوب می‌شود. چینی‌ها یک نمایشگر 10.1 اینچی را...

همین دیروز بود که اولین شایعه درباره تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus منتشر شد. دیری نپایید که پایان کار شایعات درباره این محصول فرا رسید و امروز این شرکت چینی تبلت جدید خود را رسما معرفی کرد.

این تبلت همان‌گونه که از اسمش نیز می‌توان حدس زد، در واقع نمونه بزرگ‌تر تبلت شیائومی Mi Pad 4 محسوب می‌شود. چینی‌ها یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی را برای این تبت در نظر گرفتند که گوشه‌های آن گرد طراحی شده است. رزولوشن این پنل ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و با یک حساب و کتاب ساده مشخص می‌شود که نسبت تصویر آن ۱۶ به ۱۰ است. طراحی بدنه و جنس این تبلت مشابه برادر کوچک‌ترش بوده و در آن از آلومینیوم و شیشه استفاده شده است. با آن‌که تفاوت اندازه نمایشگر این دو دستگاه تنها ۲ اینچ است، اما همین مقدار کافی بود تا وزن تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus به ۴۸۵ گرم برسد؛ رقمی که ۱۴۳ واحد بیش‌تر از وزن نمونه ۸ اینچی آن است.

این رو هم بخون:

هواوی، اوپو و ویوو وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند می‌شوند!

مطابق پیش‌بینی‌ها، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۶۶۰ وظیفه پردازش اطلاعات را در این تبلت عهده‌دار خواهد بود که ۴ گیگابایت رم با بازدهی بالا از نوع LPDDR4X آن را همراهی خواهد کرد. کاربران بر اساس نیاز خود می‌توانند از بین نمونه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند. باتری ۸۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی موجود در این محصول می‌تواند ساعت‌ها انرژی مورد نیاز برای فعالیت این دستگاه را فراهم کند اما تنها نکته‌ای که کمی ناخوشایند است، عدم بهره‌مندی این دیوایس از شارژ سریع است. شیائومی برای شارژ مجدد این دستگاه یک شارژر ۵ ولت ۲ آمپری در نظر گرفته که توان آن نهایتا به ۱۰ وات می‌رسد. دوربین موجود در این نسخه نیز مشابه نمونه‌های به‌کار رفته در مدل کوچک‌تر است؛ یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با ضریب دیافراگم f/2.0 در پشت دستگاه و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با همین میزان گشودگی دریافراگم در جلوی دستگاه.

شیائومی برخلاف نمونه ۸ اینچی که دارای دو مدل وای‌فای و LTE بود، برای این محصول تنها یک نسخه LTE در نظر گرفته و دیگر خبری از نسخه وای‌فای نخواهد بود. بنابراین کاربرانی که قصد خرید نسخه وای‌فای (WiFi only) را دارند، باید نمونه ۸ اینچی این محصول را برگزینند. علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون نسخه ۶۴ گیگابایتی این تبلت را با قیمت ۲۷۶ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن را نیز با قیمت ۳۰۵ دلار پیش‌خرید کنند. تبلت جدید شیائومی در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس