جزئیات اجرای طرح تعاون در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان


جزئیات اجرای طرح تعاون در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان جزئیات اجرای طرح تعاون در دانشگاه متبوعش را تشریح کرد.

سعید جامه‌بزرگی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا به تشریح جزئیات اجرای طرح تعاون در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان پرداخت و اظهار کرد: «طرح تعاون پیش از ابلاغ در استان همدان اجرا شده بود که البته با ابلاغ رسمی با قوت و سرعت بیشتری پیاده شد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بیان کرد: «بر اساس این طرح ساعت موظفی استادان تکمیل شده و اگر استادی با کسری موظفی مواجه شود، برای تکمیل آن به واحدهای دیگر استان معرفی می‌شود. بنابراین تلاش شده تا از تعداد استادان حق‌التدریسی کم شود. پرداخت حقوق استادان نیز بر مبنای این طرح صورت می‌گیرد.»

وی خاطرنشان کرد: «یکی از مهم‌ترین مزایا و محاسن اجرای طرح تعاون این است که دغدغه و نگرانی اعضای هیأت علمی را برطرف می‌کند. زیرا در واحدهایی که با کاهش دانشجو مواجه بودند، استادان دیگر دغدغه کاهش ساعت تدریس و به دنبال آن کاهش حقوق را نخواهند داشت زیرا در واحدهای دیگر تدریس می‌کنند.»

جامه‌بزرگی درباره اجرای طرح ناحیه‌بندی نیز به آنا گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با چهار واحد و 6 مرکز دانشگاهی، وسعت بالایی برای اجرای طرح ناحیه‌بندی ندارد. بنابراین در این طرح همه استان در قالب یک ناحیه دیده می‌شود.»

انتهای پیام/4062/4065/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس