به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛دکتر فریدون همتی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ های صنایع کوچک ایران یکی از وظایف نمایشگاه‌ های تخصصی صنایع کوچک را معرفی محصولات دانست و بیان داشت: وقتی توانمندی‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند این باور در کشور ایجاد می شود که در داخل کشور، نیروی انسانی اعم از زنان و مردان می ‌توانند نیازهای کشور را به خوبی پیگیری و تامین کنند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی امروزه گام اساسی را برای پیشرفت کشور برداشته است و اگر مورد حمایت قرار گیرد بدون شک سرعت توسعه و تحول در بخش صنعت کشور به ویژه در صنایع کوچک افزایش می ‌یابد.

استاندار هرمزگان افزود: با ایجاد ظرفیت خوب برای صادرات محصولات کشور می ‌توانیم سهم خود را از بازارهای جهانی پیگیری و به دست آوریم.

همتی خاطرنشان کرد: امروز ما این حرکت رو به جلو را در سطح کشور به ویژه در حوزه صنایع کوچک، می‌بینیم و صادرات کشور هر سال نسبت به سال قبل رشد دارد.

وی تصریح کرد: همه این موارد نشانه تحولی است که در حوزه صنعت شکل گرفته است و توسعه بیشتر این حوزه مورد اهتمام دولت و مدیران است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بخش خصوصی به خوبی وارد عرصه تولید شده است، اظهار داشت: عرصه تولید، عرصه فداکاری و ایثار است و به کسانی که در بخش صنایع به ویژه صنایع کوچک سرمایه گذاری می‌ کنند باید تبریک گفت و قدر آنها را دانست.

همتی گفت: تولیدکنندگان با اخلاق در این عرصه تلاش می‌ کنند و سختی‌ها را می ‌پذیرند تا اقتصاد کشور در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه صنایع کوچک استان هرمزگان در نمایشگاه صنایع کوچک، حضور دارند و محصولات خود را به نمایش بازدید کنندگان درآورده ‌اند.

شایان ذکر است؛ دکتر همتی استاندار هرمزگان ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران، در غرفه های صنایع استان هرمزگان در این نمایشگاه حاضر شد و با صنعتگران هرمزگانی به گفت و گو پرداخت.