استقبال اتحادیه اروپا از آزادی مشروط ممدوف


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپا از تصمیم دادگاه استیناف در جمهوری آذربایجان در صدور حکم آزادی مشروط ایلگار ممدوف سیاستمدار مخالف این کشور پس از پنج سال حبس استقبال کرد. در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپا از تصمیم دادگاه استیناف در جمهوری آذربایجان در صدور حکم آزادی مشروط ایلگار ممدوف سیاستمدار مخالف این کشور پس از پنج سال حبس استقبال کرد.
در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است:" انتظار می رود قضاوت های این دادگاه حقوق بشر اروپایی به طور کامل اجرا شود. اتحادیه اروپا آزادی بی قید و شرط همه زندانیان و کسانی که با محدودیت های مدنی در جمهوری آذربایجان به دلائل سیاسی مواجهند را مطابق با تعهدات بین المللی این کشور به عنوان عضو سازمان ملل، شورای اروپا و سازمان امنیت و همکاری اروپا انتظار دارد. اتحادیه اروپا به گفتگو و همکاری نزدیک با جمهوری آذربایجان به منظور پرداختن به مسائل بنیادین حقوق بشر و دموکراسی در جهت تامین منافع مردم این کشور و روابط جمهوری آذربایجان و اتحادیه اروپا ادامه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی