«تارانتینو» بازیگر نقش «بروس لی» را پیدا کرد


«تارانتینو» بازیگر نقش «بروس لی» را پیدا کرد

رکنا: «مایک مو» به عنوان بازیگر نقش «بروس لی» در فیلم «روزی روزگاری هالیوود» جدیدترین ساخته «کوئنتین تارانتینو» انتخاب شد.

«تارانتینو» بازیگر نقش «بروس لی» را پیدا کرد

به گزارش رکنا به نقل از درَپ، «مایک مو» که در ماه پیش به مناسبت چهل‌پنجمین سالگرد «بروس‌لی» با انتشار پیامی در فضای مجازی به این ستاره سینمای رزمی ادای احترام کرد، در فیلم جدید «روزی روزگاری هالیوود» به عنوان بازیگر Actor نقش «بروس لی» انتخاب شده است.

این بازیگر آمریکایی، ماه پیش به جمع بازیگران فیلم «روزی روزگاری هالیوود» پیوسته بود اما هنوز نقش او در این فیلم فاش نشده بود.

داستان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» که با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» نیز همراه است درباره گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» است که در اوت ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود. «پولانسکی» برای مدتی به اشتباه تصور می‌کرد که «بروس لی» احتمالا قاتل The Murderer همسر وی بوده است.

دار و دسته «منسون» در سال ۱۹۷۱ در دادگاه گناهکار شناخته شدند و «چارلز منسون» رهبر این گروه در نوامبر سال گذشته میلادی در زندان Prison درگذشت.

«تارانتینو» پیش از این درباره فیلمش توضیح داده بود: "حوادث این فیلم در زمان انقلاب هیپی‌ها و در دوران اوج هالیوود روی داد و سبک و طرح داستان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» شباهت زیادی با فیلم «داستان‌های عامه پسند» (پالپ فیکشن) دارد".

قرار است فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ در سینماهای جهان اکران خود را آغاز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن