هوندا سیویک 2019 با دماغه، تریم و تکنولوژی‌های جدید


هوندا سیویک 2019 با دماغه، تریم و تکنولوژی‌های جدید

هوندا جزئیات مربوط به فیس لیفت ملایم سیویک سدان و کوپه 2019 در آمریکا را اعلام کرد. این خودروی جمع‌وجور از نظر بصری با سپر جلوی به‌روز شده، جلوپنجره‌ی متفاوت و چراغ‌های جلوی LED و هالوژن از نسخه‌های پیشین متمایز می‌شود. سیویک سدان در بخش عقب دارای عناصر کرومی روی بخش پایینی سپر بوده درحالی‌که... نوشته هوندا سیویک 2019 با دماغه،...

هوندا جزئیات مربوط به فیس لیفت ملایم سیویک سدان و کوپه 2019 در آمریکا را اعلام کرد.

هوندا سیویک 2019 با دماغه، تریم و تکنولوژی‌های جدید
این خودروی جمع‌وجور از نظر بصری با سپر جلوی به‌روز شده، جلوپنجره‌ی متفاوت و چراغ‌های جلوی LED و هالوژن از نسخه‌های پیشین متمایز می‌شود.

سیویک سدان در بخش عقب دارای عناصر کرومی روی بخش پایینی سپر بوده درحالی‌که رینگ‌های 18 اینچی بزرگ‌تر نیز در تریم تورینگ نیز تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودرو هستند.

هوندا سیویک 2019 با دماغه، تریم و تکنولوژی‌های جدید
اما برای مدل سال 2019 سیویک تریم جدیدی در نظر گرفته شده که اسپورت نام دارد. این نسخه بین مدل‌های LX و EX قرار گرفته و دارای تریم پیانو بلک در بخش پایین دماغه و پروفایل جانبی می‌باشد. مدل سدان همچنین دارای اسپویلر روی درب صندوق و بخش پایینی سپر عقب با حالت اسپلیتر مانند می‌باشد. به این موارد باید خروجی اگزوز جدید با ظاهر کرومی را اضافه کرد.

سیویک اسپورت از رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی با طرح 10 پره و فینیش مشکی سود برده و در کابین آن سیستم اطلاعات سرگرمی 7 اینچی با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو به چشم می‌خورد.

نیروبخش سیویک اسپورت جدید پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی VTEC است که به‌صورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی همراه می‌شود اما امکان سفارش گیربکس CVT وجود دارد. خروجی این پیشرانه به‌صورت رسمی اعلام نشده اما در مدل‌های فعلی قدرت 158 اسب بخاری دارد.

به‌روزرسانی نهایی سیویک سدان و کوپه 2019 اضافه شدن بسته کمک‌راننده هوندا به‌صورت استاندارد به تمامی نسخه‌ها است.

هوندا سیویک 2019 با دماغه، تریم و تکنولوژی‌های جدید
این بسته ایمنی که کم‌کم تا سال 2022 به‌صورت استاندارد و بدون دریافت هزینه اضافی در تمامی محصولات هوندا نصب خواهد شد شامل سیستم ترمز پیشگیری از برخورد با هشدار برخورد از جلو، پیشگیری از خروج خودرو از جاده با هشدار خروج، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی می‌باشد.

هوندا هنوز زمان عرضه این خودرو در آمریکا را اعلام نکرده اما احتمالاً از فصل پاییز شاهد حضور آن در نمایندگی‌های فروش خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها