کد مطالب پربازدید، سن بارداری تا خرما در بارداری


کد مطالب پربازدید، سن بارداری تا خرما در بارداری

همراه با شما به مرور 5 مطلبی می پردازیم که در هفته گذشته، بیشتر مورد توجه مخاطبان نی نی بان قرار گرفته اند و بیشترین تعداد بازدید را داشته اند.

نی نی بان: در هفته‌ای که گذشت، سرویس‌های مختلف سایت نی نی بان مورد بازدید مخاطبان این سایت قرار گرفت.

مجموعه‌ نی نی بان تلاش می‌کند تا با اطلاع رسانی و انعکاس نظرات کارشناسان این حوزه، ابهامات موجود در دوران بارداری و نگرانی های مربوط به زایمان را برطرف و موجبات آگاهی بخشی و آرامش خاطر مادران را فراهم سازد. گزارش پیش‌رو که در ساعت ۰۸:۳۰ روز ۹۴/07/05 نوشته شده، پربازدیدترین مطالب بخش‌های مختلف سایت niniban.com را در هفته گذشته به شما معرفی می‌کند:

کد مطالب پربازدید، سن بارداری تا خرما در بارداری

محاسبه سن بارداری براساس آخرین پریود
اولین مطلب پربازدید در هفته گذشته ، درباره محاسبه سن بارداری می باشد. این مطلب یکی از سوالات مخاطبین نی نی بان می باشد. اگر شما سن بارداری شما هم با سونوگرافی متفاوت است این مطلب را بخوانید. دکتر رویا شریفان، کارشناس عالی مامایی در این باره توضیحاتی را مطرح نموده اند. برای مطالعه این مطلب روی لینک خبر کلیک نمایید.

ضمنا هر سوال دیگری که در این زمینه داشته باشید می توانید در اینجا مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

تغذیه‌ در دوران بارداری،۸ توصیه مهم
دومین مطلب پربازدید در هفته ای که گذشت، در خصوص رژیم غذایی زنان در دوران بارداری می باشد. اجرای یک برنامه غذایی متعادل و متنوع با استفاده از گروه‌های مختلف غذایی، می‌تواند تمام نیازهای تغذیه‌ای مادر و جنین را تأمین کند. در این مطلب 8 توصیه مهم درباره رژیم غذایی زنان باردار آمده است. به عنوان مثال؛ مصرف آنتی اکسیدان در دوران بارداری از چاقی نوزاد پیشگیری می‌کند. همچنین مصرف میوه و سبزیجات طی دوره بارداری، خطر ابتلای نوزادان به برخی از آلرژی‌های خاص را کاهش می‌دهد و ... برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رژیم غذایی زنان باردار این مطلب را بخوانید.

خانم‌ های باردار، رژلب ممنوع!
سومین مطلب پربازدید در هفته گذشته، مورد بازدید قرار گرفته است. براساس پژوهش‌های معتبر علمی، بسیاری از محصولات آرایشی به لحاظ داشتن بیش از ۴۰ درصد ترکیبات سمی برای سلامت جنین چه در ماه‌های اول و چه در ماه‌های آخر بارداری خطرناکند. به عنوان مثال انواع رژ لب، ریمل، کرم‌پودر، شیرپاک‌کن، اسپری‌های ضدتعریق و حتی خمیردندان و شامپوها حاوی ترکیبات سمی موسوم به PE هستند که علاوه بر آسیب‌های پوستی می‌توانند باعث بروز مشکلاتی در جنین یا حتی سقط جنین شوند. جالب است بدانید سرب موجود در رژلب در صورتی که وارد بدن جنین شود علاوه بر سقط ممکن است اختلالاتی مانند عقب‌ماندگی، کاهش یادگیری و اختلالات روانی در کودک ایجاد کند. برای مطالعه این مطلب روی لینک کلیک نمایید.

با این کارها همسرتان سرد می شود
این مطلب ، چهارمین مطلب پربازدید در هفته گذشته است که درباره علت سرد شدن رابطه زناشویی می باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از زنان هستید که فکر می‌کنند در رابطه زناشویی شور و اشتیاق زن لازم نیست و می‌تواند یک مفعول کامل باشد، اما همسرش لذت ببرد، در نگاهتان خیلی سریع تجدیدنظر کنید. درست است که مدیریت و طول مدت رابطه جنسی بیشتر به عهده مرد است، اما این همسر اوست که با تحریک شوهر، اشتیاق و داشتن خلاقیت در رابطه، کاری می‌کند که مردی به رابطه جنسی علاقه‌مند یا از آن بیزار شود. در ادامه این مطلب چند مورد از کارهای زنان که باعث سردی روابط زناشویی می شود آورده شده است. برای مطالعه مطلب روی لینک خبر کلیک نمایید.

فواید خرما در بارداری
پنجمین مطلب پربازدید در هفته ای که گذشت درباره مصرف خرما در بارداری و مزایا و معایب آن می باشد. بارداری همراه با هوس کلی مواد غذایی است اما در عین حال شما به عنوان یک مادر باردار می‌خواهید مطمئن شوید آنچه هوس کرده‌اید سلامت لازم را دارد و به خود و جنین‌تان آسیبی وارد نمی‌شود. یکی از این خوراکی ها، خرما می باشد. عده زیادی به شما توصیه می‌کنند که در طول بارداری خرما استفاده کنید، برخی دیگر از شما می‌خواهند دست به خرما نزنید. حال چه باید کرد؟! در این مطلب شما می توانید اطلاعاتی سودمند درباره مصرف خرما در دوران بارداری کسب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403