اقدامات خوبی در هلال‌احمر کردستان صورت گرفته است


اقدامات خوبی در هلال‌احمر کردستان صورت گرفته است

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: خوشبختانه در پنج سال اخیر اقدامات خوبی در هلال احمر استان کردستان صورت گرفته است که امیدواریم با انتصاب مدیرعامل جدید هم این نهاد بیشتر از گذشته پیشرفت کند.

به گزارش ایسنا، «بهرام غیبی»، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان، اظهار کرد: کردستانی‌ها مردمانی دارای عزت، شرف و غیرت هستند که به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در پنج سال اخیر اقدامات خوبی در هلال‌احمر استان کردستان صورت گرفته است که امیدواریم با انتصاب مدیرعامل جدید هم این نهاد بیشتر از گذشته پیشرفت کند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در ادامه به اقدامات پیش روی این نهاد اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری اردو برای کارکنان، مسابقات ورزشی و ساماندهی امور وام کارکنان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که هر دو هفته یکبار بازدیدهای استانی را خواهیم داشت، تصریح کرد: بحث و مشورت و تبادل نظر برای مدیریت بهتر امور در این سفرهای استانی انجام خواهد شد.

غیبی یادآور شد: چارت سازمانی هلال احمر دارای اشکالاتی است که از جمله آن اختلاف در پرداخت حقوق و دریافتی‌ها است که باید کاهش پیدا کند و همچنین رتبه بندی کارکنان هم باید صورت گیرد که در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکلات هستیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر هم در این مراسم طی سخنانی، اظهار کرد: طی چند اخیر اقدامات زیربنایی خوبی در کردستان صورت گرفته که تلاش آقای خدابنده‌لو در این زمینه قابل تقدیر است.

شهاب‌الدین صابونچی افزود: ایجاد نگاه فرابخشی در مجموعه هلال احمر یکی از موضوعاتی است که بر روی آن تاکید می‌کنیم چون همه خواسته‌ها در زیر چتر هلال و با همکاری یکدیگر تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که استان کردستان شرایط خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: این مسأله، مسئولیت خدمت در این استان را سنگین‌تر می‌کند که می طلبد مدیرعامل جدید از تجارب گذشته خود در این استان استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان هم اظهار کرد: بنا بر آیه صریح قرآن، هر کس جان یک نفر را نجات دهد همچون نجات جان تمامی عالمیان است که این مسئله اهمیت امدادرسانی و نجات جان انسان‌ها را نشان می‌دهد.

پیروزی‌فر، خدمت به اقشار ضعیف و آسیب دیده را از مهمترین کارهای خیر برشمرد و گفت: جمعیت هلال احمر در جهت کاهش آلام بشری فعالیت می‌کند که این بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کردستان بیش از 5400 شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد شهدای استان کردستان از اهل تسنن هستند که این افتخاری برای نظام ماست که همه اقوام و قبایل در دفاع از کشور در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

لازم به ذکر است؛ «محمد باقر محمدی» مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان پیش از این معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان بوده است و مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام و نماینده جمعیت هلال احمر ایران در افغانستان را هم در سابقه کاری خود دارد.

حسن خدابنده لو، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کردستان هم از پنج سال پیش در این سمت مشغول به فعالیت بود و طی سال‌های 85 تا 92 هم معاون جوانان این نهاد در استان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی