به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا شاملی ملی پوش اسکواش کشورمان که باید جمعه 26 مرداد همراه با تیم ملی اسکواش ایران به مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 اعزام شود، هنوز درگیر امور مربوط به خدمت سربازی و خروج از کشورش است.

شاملی، خرداد امسال به خدمت مقدس سربازی رفت و در طول مدت برگزاری اردوهای تیم ملی اسکواش زیر نظر محمد حسین سنایی سرمربی تیم ملی اسکواش نتوانست به طور کامل تمرین کند. او طبق اعلام مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش حتما باید در دوره ی آموزشی خدمت سربازی اش به شکل کامل حاضر می شد. شاملی تنها یک بار به مدت 10 روز در میانه تمرینات و چند روز پایانی اردو را در کنار تیم حضور داشت و تمرین می کرد.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در این مورد عنوان داشت که درحال پیگیری امور مربوط به خروج از کشور این بازیکن هستند. از طرفی قسمتی از کارها باید در وزارت ورزش و جوانان پیگیری شود و فردا باید به سازمان محل خدمتی او برویم و امور مربوط به خروج از کشور او را حل کنیم تا آماده اعزام به جاکارتا شود.

همچنین گفتنی سجاد زارعیان دیگر ورزشکار اسکواش کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 از ناحیه پا درگیر مصدومیت جزئی است و مسئولان تیم در حال آماده سازی او برای مسابقات هستند.

انتهای پیام/

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان