شتاب‌گیری وحشتناک فولکس‌واگن گلف 1216 اسبی


شتاب‌گیری وحشتناک فولکس‌واگن گلف 1216 اسبی

آیا بوبا موتورینگ و فولکس‌واگن گلف نسل دو آن‌ها را به یاد دارید؟ خب این شرکت به تازگی ویدئویی از محصول دیوانه کننده خود را منتشر کرده و شتاب گیری آن تا سرعت 300 کیلومتر در ساعت را به ما نشان داده است. این گلف نسل دوم از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با... نوشته شتاب‌گیری وحشتناک فولکس‌واگن گلف 1216 اسبی به صورت اختصاصی برای...

آیا بوبا موتورینگ و فولکس‌واگن گلف نسل دو آن‌ها را به یاد دارید؟ خب این شرکت به تازگی ویدئویی از محصول دیوانه کننده خود را منتشر کرده و شتاب گیری آن تا سرعت 300 کیلومتر در ساعت را به ما نشان داده است.

شتاب‌گیری وحشتناک فولکس‌واگن گلف 1216 اسبی
این گلف نسل دوم از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با تیونینگ بسیار سنگین سود می‌برد. آخرین باری که از آن خبر داشتیم، گلف قدرت 1216 اسب بخاری و گشتاور فوق‌العاده عظیم 1094 نیوتون متری تولید می‌کرد.

این خودرو از گیربکس دوکلاچه DSG مدرن و سیستم چهار چرخ محرک سود برده و می‌تواند لامبورگینی اوراکان و فراری 488 را به عنوان صبحانه میل کند؛ و البته برای نهار هم طعمه‌هایی همچون بوگاتی ویرون و احتمالاً شیرون را در نظر دارد.

این هایپر هاچبک در آخرین خبری که داشتیم می‌توانست مسافت 400 متر را در 8.69 ثانیه و با سرعت 273 کیلومتر در ساعت طی کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت گلف بوبا تنها 2.53 ثانیه بوده و گفته می‌شود حداکثر سرعت آن نیز بیشتر از 350 کیلومتر در ساعت است.

شتاب‌گیری وحشتناک فولکس‌واگن گلف 1216 اسبی
البته در همین اثنا کارهای بیشتری روی این گلف دیوانه انجام شده به گونه‌ای که دارای توربوی جدید و تنظیمات متفاوت گیربکس می‌باشد. نتیجه این کار شتاب 8 ثانیه‌ای در بحث صفر تا 300 کیلومتر در ساعت است. اصلاً نمی‌توان این عملکرد را توضیح داد اما می‌توانید کلیپ آن را در ادامه تماشا بفرمایید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق