خیز تویوتا برای تولید یک کوپه سبک‌وزن


خیز تویوتا برای تولید یک کوپه سبک‌وزن

این محصول که از ویژگی‌های فنی مشابه مزدا ام‌ایکس 5 میاتا مثل موتور 4 سیلندر بنزینی برخوردار است، به عنوان رقیب مستقیم مزدا میاتا، کوچک‌تر از دو کوپه اسپورت دیگر این شرکت یعنی سوپرا و جی‌تی 86 خواهد بود و به صورت دیفرانسیل عقب هم تولید خواهد شد.

فرادید| برخی خبر‌های غیررسمی از تصمیم تویوتا برای عرضه قریب‌الوقوع یک رودستر کوچک در رده مزدا میاتا حکایت دارد. گفته می‌شود تویوتا با عرضه این خودرو قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ طیف جوان‌تر خریداران را در آمریکای شمالی و اروپا به سمت خود جذب کند.
خیز تویوتا برای تولید یک کوپه سبک‌وزن
به گزارش فرادید، این محصول که از ویژگی‌های فنی مشابه مزدا ام‌ایکس ۵ میاتا مثل موتور ۴ سیلندر بنزینی برخوردار است، به عنوان رقیب مستقیم مزدا میاتا، کوچک‌تر از دو کوپه اسپورت دیگر این شرکت یعنی سوپرا و جی‌تی ۸۶ خواهد بود و به صورت دیفرانسیل عقب هم تولید خواهد شد. کلیات این خبر از سوی تتسویا تودا مدیر بخش مهندسی شرکت تویوتا تایید شده، اما هنوز از جزئیات دقیق این کوپه- رودستر کوچک چیز دقیقی در دست نیست.
برخی کارشناسان عقیده دارند ممکن است تویوتا بخواهد کوپه کوچک خود را با ابعادی نزدیک به مدل مفهومی S-FR تولید کند. این خودرو قرار است تا سال ۲۰۲۰ راهی بازار شود در حالی که سال بعد، خریداران می‌توانند نسل تازه تویوتا GT۸۶ را خریداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس