جسی ویلیامز و جردانا بروستر در فیلم Random Acts of Violence حضور دارند


جسی ویلیامز و جردانا بروستر در فیلم Random Acts of Violence حضور دارند

به گزارش ددلاین: جسی ویلیامز (Jesse Williams) و جردانا بروستر (Jordana Brewster) در پروژه‌ی ترسناک جی باروشل Jay Baruche): Random Acts of Violence حضور خواهند داشت. جریان فیلم بر اساس رمان گرافیکیِ Jimmy Palmiotti و Justin Gray است. در ادامه با ما همراه باشید. فیلم Random Acts of Violence...

به گزارش ددلاین: جسی ویلیامز (Jesse Williams) و جردانا بروستر (Jordana Brewster) در پروژه‌ی ترسناک جی باروشل Jay Baruche): Random Acts of Violence حضور خواهند داشت. جریان فیلم بر اساس رمان گرافیکیِ Jimmy Palmiotti و Justin Gray است. در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم Random Acts of Violence داستان نویسنده‌ی کتاب کامیک، Todd Walky (با بازی Willliams) در کنار دوست دخترش Kathy (با بازی Brewster)، و دستیارش Aurora (با بازی Niamh Wilson) را دنبال می‌کند. وقتی آن‌ها به جاده می‌زنند، در طی مسیرشان از تورنتو به نیویورک، اتفاقات بدی شروع به افتادن می‌کنند، و مردم درست به همان روش ترسناکی که در کامیک Slasherman اش به تصویر کشیده بود، کشته می‌شوند. واضح است که یکی از طرفداران مشتاق او از الگوهای او پیروی می‌کند و به مردم آسیب می‌رساند و از کامیک Todd نیز به عنوان منبع الهامش استفاده می‌کند. زمانی‌که جسدها روی هم انباشه می‌شوند و دوستان و خانواده خود Todd قربانی و مورد هدف قرار می‌گیرند، Todd مجبور می‌شود که خود مسئولیت تمام چیزهایی که به ذهنش آمده را بپذیرد.

Baruchel -که سال‌ها پیش میل و علاقه‌اش برای کارگردانی فیلم اقتباسی Random Acts of Violence را ابراز کرده بود- در کنار کارگردانی این فیلم، به همراه Jesse Chabot، در فیلمنامه نویسی آن نیز نقش دارد.

فیلم Random Acts of Violence توسط Elevation Pictures تهیه و تولید خواهد شد. Noah Segal و Randy Manis نیز از دیگر تهیه کنندگان فیلم خواهند بود. تهیه کنندگی اجرایی این اثر را Williams، Ricky Tollman، Jonathan Bronfman، Jimmy Palmiotti و Justin Gray بر عهده خواهند داشت. Ariella Naymark تهیه‌‌کننده‌ی اول فیلم خواهد بود. این پروژه فیلمبرداری خود را در تورنتو آغاز کرده است.

Comingsoon

جسی ویلیامز و جردانا بروستر در فیلم Random Acts of Violence حضور دارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در