اختلاف خانوادگی و کودک آزاری بیشترین مراجعات اورژانس اجتماعی اردبیل است


اختلاف خانوادگی و کودک آزاری بیشترین مراجعات  اورژانس اجتماعی اردبیل است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مسائل مربوط به اختلافات خانوادگی و کودک آزاری بیشترین مراجعات اورژانس اجتماعی بهزیستی این استان است که از سوی کارشناسان این اورژانس خدمات لازم به آنها داده می شود.

به گزارش ایرنا ، بهزاد ستاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اورژانس اجتماعی بهزیستی اردبیل جزو نخستین مراکز اورژانس کشور است که بصورت ثابت و سیار خدمات گسترده ای به شهروندان ارائه می دهد.
وی اظهار داشت: این اورژانس بصورت سه نوبته فعال است و از فروردین سال جاری تاکنون سه هزار و 211 تماس ثابت و 571 مورد تماس سیار در این اورژانس به ثبت رسیده است.
او با اشاره به اینکه سال گذشته چهار هزار و 689 مورد تماس با اورژانس اجتماعی بهزیستی اردبیل به ثبت رسیده است ، گفت: علاوه بر اورژانس ‌های اجتماعی 9 کلینیک خدمات مددکاری ، 2 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار خدمات اجتماعی و 25 پایگاه سلامت اجتماعی نیز به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.
ستاری درباره ساماندهی معتادان در اردبیل افزود: از اول سال جاری تا کنون 15 هزار نفر از این افراد برای درمان به کمپ های اعتیاد مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.
استان اردبیل از لحاظ اعتیاد به مواد مخدر رتبه 31 استان های کشور را دارد که از استان ‌های سفید محسوب می ‌شود.
7110/ 1257

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد