با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!


ریش و سبیل موهایی هستند که بعد از رسیدن به سن بلوغ در صورت مردان شروع به رشد می کنند. اغلب مردان تمایل دارد ریش و سبیل پرپشت و بلندی داشته باشند ولی رشد ریش و سبیل ها به صورت عمده به ژنتیک شما بستگی دارد. برای رشد سریع ریش ها روش ها و راهکارهای طبیعی و خانگی زیادی وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این روش ها رشد ریش هایتان را تسریع...

ریش و سبیل موهایی هستند که بعد از رسیدن به سن بلوغ در صورت مردان شروع به رشد می کنند. اغلب مردان تمایل دارد ریش و سبیل پرپشت و بلندی داشته باشند ولی رشد ریش و سبیل ها به صورت عمده به ژنتیک شما بستگی دارد. برای رشد سریع ریش ها روش ها و راهکارهای طبیعی و خانگی زیادی وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این روش ها رشد ریش هایتان را تسریع بخشید.

روش های طبیعی و خانگی برای رشد سریع ریش ها

داشتن ابرو و مو و ریش های پرپشت آرزوی اغلب آقایان است روش های زیادی برای رشد سریع موها، رشد سریع ریش ها و پرپشت کردن ابروها وجود دارد و شما می توانید با کمک این روش های طبیعی مو و ریش و ابروهایتان را پرپشت و خوش فرم تر کنید.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۱. سیر

یکی از بهترین و طبیعی ترین روش ها برای افزایش رشد ریش ها و تقویت ریش ها سیر است. یک حبه سیر را رنده کنید سپس سیر رنده شده را روی صورتتان بمالید و به مدت ۶۰ دقیقه مکث کنید و بعد از مدت زمان ذکر شده صورت خود را به کمک آب بشویید و از این روش به مدت ۱۴ روز استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۲. روغن نارگیل و رزماری

یکی از بهترین روش ها برای رشد کردن سریع ریش ها ماساژ آن ها با روغن نارگیل و رزماری است. ۱۰ قسمت از روغن نارگیل را با ۱ قسمت از روغن رزماری به خوبی ترکیب کنید و با کمک پنبه ترکیب این مواد را روی پوست صورت خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید و بعد از ۱۵ دقیقه مکث صورت خود را با آب سرد بشویید. از این روش سه بار در هفته استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۳. روغن اکالیپوتوس

بر اساس تحقیقات انجام شده روغن اکالیپتوس باعث تقویت و تسریع رشد ریش ها می شود. روغن اکالیپتوس را با نسبت یک به چهار با آب درون ظرفی مناسب رقیق کنید و سپس روغن را روی پوست صورت خود بمالید و به مدت ۱۵ دقیقه مکث کنید و بعد از مدت زمان ذکر شده صورتتان را با آب بشویید. توجه داشته باشید که استفاده از پاک کننده ها و مرطوب کننده های حاوی اکالیپتوس نیز می تواند باعث تقویت و رشد سریع ریش ها شود.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۴. رشد سریع ریش و سبیل ها با ترکیب روغن های طبیعی

۵۰ میلی لیتر روغن جوجوبا را با سه قطره روغن لیمو ترش و سه قطره روغن کندر و سه قطره روغن دارچین و سه قطره روغن نعنا و سه قطره روغن درخت چای به خوبی ترکیب کنید و روزانه از این مخلوط روی ریش و سبیل خود بمالید تا ریش و سبیل شما پرپشت و بلند شود.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۵. مصرف ویتامین های مکمل

با مصرف ویتامین ها می توانید سلامت و رشد موها را بهبود دهید و علاوه بر این رشد موهای صورت خود را افزایش دهید. ویتامین B7 بهترین مکمل برای رشد موها است و شما می توانید روزانه ۲.۵ میلی گرم ویتامین B7 مصرف کنید تا رشد ریش هایتان سریع تر شود. B1 و B6 و B12 و بتاکاروتن و گزنه و روغن برزک نیز باعث افزایش رشد موها می شوند.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۶. نوشیدن آب به میزان کافی

توجه داشته باشید که نوشیدن آب به میزان کافی باعث بهبود عملکرد بدن و سلامت عمومی بدن می شود بنابراین بهتر است شما به اندازه کافی آب بنوشید تا سموم بدن تان دفع شود و پوست شما مرطوب بماند زیرا این عوامل باعث رشد بیشتر موها و ریش ها می شود.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

۷. ورزش کردن

ورزش کردن به صورت منظم گردش خون را افزایش می دهد و علاوه بر این ورزش کردن بدن را برای تولید تستوسترون تحریک می کند بنابراین گردش خون نقش زیادی در افزایش موهای صورت و بدن دارد زیرا مواد غذایی و ویتامین های زیادی را به پوست می رساند و در نتیجه باعث رشد سریع موها می شود. برای رسیدن به نتیجه دلخواه بهتر است ورزش های قدرتی و هوازی را با یکدیگر ترکیب کنید و آن ها را به صورت مرتب انجام دهید.

با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!با این روش ها، ریش آقایان سریع تر رشد می کند!

در این مطلب روش های طبیعی برای رشد سریع ریش ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این روش های خانگی و طبیعی برای شما مفید واقع شوند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مطالب مربوط به سلامت مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)