فرداد فرحزاد، قربانی جدید بی بی سی +عکس


فرداد فرحزاد، قربانی جدید بی بی سی +عکس

در ادامه اخراج ها از بی بی سی به دلیل اختلافات بر سر مدیریت، یکی دیگر از مجریان این شبکه مجبور به استعفا شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، فرداد فرحزاد، مجری بی بی سی، جدیدترین قربانی اختلافات در این شبکه انگلیسی شد.

فرحزاد در صفحه اجتماعی خود، با استعفا خواندن اخراجش از بی بی سی نوشت: « استعفا کردم! بعد از ۱۰ سال از بی‌بی‌سی خداحافظی کردم. انگار همین دیروز بود که با گروهی از بهترین روزنامه‌نگاران فارسی زبان، تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی رو متولد کردیم. چه تجربه بی‌نظیری! و حالا شروع فصلی جدید و کارهایی جدید برای ۱۰ سال بعدی.»

فرداد فرحزاد، قربانی جدید بی بی سی +عکس

پس از اخراج صادق صبا از بی بی سی و مدیریت رزیتا لطفی بر این رسانه، برخی از چهره های بی بی سی مجبور به ترک این شبکه شدند.

افرادی همچون رزیتا لطفی، مهدی پرپنچی و سینا مطلبی از گزینه های مدیریت جدید بی بی سی فارسی بودند که پس از انتخاب رزیتا لطفی، اختلافات در این شبکه بالا گرفت تا جایی که مدت ها پس از آن، فرناز قاضی زاده همسر سینا مطلبی اجازه اجرا نداشت و به نوعی ممنوع التصویر شده بود.

نادر سلطان پور از مجریان باسابقه و حسین باستانی از کارشناسان مطرح این شبکه نیز به جرم حمایت از صادق صبا، مجازات شدند. سیاوش اردلان مجری مطرح برنامه نوبت شما نیز از این آتش در امان نماند و به پشت صحنه بی بی سی در حد یک مترجم تنزل یافت.

محمد منظرپور یکی دیگر از کارمندان بی بی سی فارسی نیز از شبکه اخراج و ابتدا به صدای آمریکا و بعد از اخراج از صدای آمریکا به شبکه ایران اینترنشنال رفت.

جمشید برزگر یکی دیگر از کارشناسان بی بی سی فارسی نیز پس از اخراج، وارد دویچه وله و مهدی پرپنچی، از مجریان این شبکه نیز راهی ادیو فردا شد تا تمام این اتفاقات نشان دهد رزیتا لطفی نمی تواند با همراهان صادق صبا همکاری کند.

با توجه به اتفاقات اخیر در بی بی سی، باید منتظر اخراج سینا مطلبی، فرناز قاضی زاده، جمال موسوی، حسین باستانی ، ناجیه غلامی و حتی مسعود بهنود نیز بود.

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!