برگزیدگان نهمین جشنواره ورزشی پرستاران کشور تجلیل شدند


برگزیدگان نهمین جشنواره ورزشی پرستاران کشور تجلیل شدند
به گزارش ایرنا نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور با حضور 600 ورزشکار به میزبانی سازمان نظام پرستاری همدان از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و عصر شنبه پایان یافت.
در این دوره از مسابقات نظام پرستاری، آبادان با کسب سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز جایگاه نخست را از آن خود کرد و پس از آن بندرعباس با کسب سه مدال طلا، 2 نقره و چهار برنز و تبریز با کسب سه مدال طلا به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
همچنین تیم فوتسال نظام پرستاری شهریار و والیبال بانوان شاهرود موفق به کسب کاپ اخلاق در این دوره از رقابت ها شدند.
در رشته شنای بانوان در دسته 51 سال به بالا ، ورزشکاری از نظام پرستاری آبادان در سکوی نخست ایستاد و ورزشکاران استان های شاهرود در سکوی دوم و استان های مشهد و بندعباس در جایگاه سوم قرار گرفتند.
لیلا شاهدی از استان مشهد در رشته شنا در دسته 41 تا 50 سال، مدال طلا را از آن خود کرد و ورزشکاران اهوازی و بروجردی به ترتیب مدال نقره و برنز را کسب کردند.
همچنین در بین شرکت کنندگان 31 تا 40 سال در رشته شنا بانوان، تبریز مدال طلا و سنندج و همدان مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
نازنین ماهدوخت از آبادان، فایزه باقری از همدان و مینا یحیایی از شاهرود در شنای 20 تا30 سال در سکوی اول تا سوم ایستادند.
ورزشکاران تهران، ساری و اصفهان در رشته شنای آقایان 50 سال به بالا، مقام های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در شنای 41 تا 50 سال، اصفهان رتبه نخست و سنندج و همدان رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
در رشته شنا در بین پرستاران گروه سنی 31 تا 40 سال هم بندعباس مدال طلا، همدان برنز و ملایر مدال نقره را کسب کردند.
افتخارآفرینان بین 20 تا 30 سال در این دوره از رقابت های شنا به ترتیب سازمان نظام پرستاری بیرجند، سنندج و سمنان بودند.
در رشته شطرنج که با استقبال پرستاران مواجه شده بود بانوی شطرنج باز بیرجندی مدال طلا، بانوی آبادانی مدال نقره و شاهرودی مدال برنز این دوره از رقابت ها را تصاحب کرد.
همچنین در بین شطرنج بازان مرد ، آبادان ، ایلام و سنندج به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور از آن خود کردند.
بانوان 20 تا 30 سال فعال در رشته دوو میدانی نیز موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند که مدال طلای این دور از رقابت ها به همدان رسید و اهواز و شاهرود به ترتیب دوم و سوم شدند.
بانوان شاهرودی در رشته دوو میدانی در گروه سنی 30 تا 40 سال مدال طلا و برنز را کسب کردند و اصفهان موفق به کسب مدال نقره شد.
مدال طلای رشته دوو میدانی در گروه بانوان 40 سال به بالا به تبریز رسید و استان های آبادان و ارومیه نقره و برنز را کسب کردند.
چهار تن از آقایان 51 سال به بالا شرکت کننده در رشته دو و میدانی مدال کسب کردند که سقز و بانه در سکوی نخست، آبادان در سکوی دوم و همدان در سکوی سوم جا گرفت.
در دو میدانی در گروه سنی 30 تا 40 سال ورزشکاران مناطق تهران، همدان، بهبهان و در گروه سنی 20 تا 30 سال تبریز، شاهرود و سنندج مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.
بانوان پرستار شیرازی مدال طلای تنیس روی میز را بر گردن آویختند و بانوان اهوازی نقره و اصفهان و همدان به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.
همچنین در بین آقایان، ورزشکار قزوینی مدال طلای تنیس روی میز را کسب کرد و شیراز رتبه دوم و تهران و بروجرد به طور مشترک سوم شدند.
در رشته ورزشی دارت در رسته بانوان، مدال طلا به ورزشکارانی از نظام پرستاری بندرعباس رسید و شاهرود مدال نقره را کسب کرد.
ورزشکار هیات نظام پرستاری قروه، مدال طلای رشته دارت را بر گردن آویخت همچنین ورزشکار بندرعباسی مدال نقره و ورزشکاری از مشهد مدال برنز را کسب کرد.
در رشته های تیمی شامل والیبال، اهواز رتبه نخست و تیم نظام پرستاری شیراز و مشهد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین در فوتسال، تیم ساری در سکوی نخست ایستاد و همدان رتبه دوم و بیرجند رتبه سوم را کسب کرد.
7526/1181
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !