آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند


آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه آزادگان سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت جامعه ایران اسلامی هستند، گفت: آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: این روز یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ است و بیانگر رشادت‌ها و ایثارگری دلیرمردان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی است.
وی افزود: در این روز ایران اسلامى شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل سال‌هاى اسارت خود در اردوگاه‌هاى عراق، پاى به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌هاى خود بازگشتند.
حجت‌الاسلام کاوه بیان کرد: این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و آنها توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.
حجت‌الاسلام کاوه با اشاره به اینکه آزادگان سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت جامعه ایران اسلامی هستند، اعلام کرد: آزادگان جزو سرمایه های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: این مجموعه با توجه به رسالت سازمانی خود برای برگزاری برنامه های گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان اقدام می‌کند و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف همه مدیران، مسئولین و دستگاه‌های فرهنگی است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی