لانچ تریلر F1 2018 منتشر شد


لانچ تریلر F1 2018 منتشر شد

پشت خط شروع آماده باشید و دور موتور خودتان را تنظیم کنید چرا که دیگر چیزی تا زمان عرضه F1 2018 باقی نمانده است. با ما در ادامه همراه شوید. زمان زیادی تا عرضه F1 2018 باقی نمانده و قبل از این که این عنوان شبیه سازی‌ مسابقات فرمولا 1 که توسط کدمسترز (Codemasters) ساخته شده، به دستمان برسد،...

پشت خط شروع آماده باشید و دور موتور خودتان را تنظیم کنید چرا که دیگر چیزی تا زمان عرضه F1 2018 باقی نمانده است. با ما در ادامه همراه شوید.

زمان زیادی تا عرضه F1 2018 باقی نمانده و قبل از این که این عنوان شبیه سازی‌ مسابقات فرمولا ۱ که توسط کدمسترز (Codemasters) ساخته شده، به دستمان برسد، لانچ تریلر آن را شاهد هستیم که بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی این بازی را به ما نشان می‌دهد تا ما بفهمیم این بازی چه ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد و بازی‌بازان چه انتظاری باید از آن داشته باشند. اما به طور کلی اگر نسخه قبل این سری را تجربه کرده‌اید، F1 2018 هم تا حد زیادی شبیه به همان است و زیر سایه برادر بزرگ‌تر خود قرار می‌گیرد. این تریلر هم همین موضوع را ثابت می‌کنه که بسیاری از چیزها در نسخه امسال این بازی تفاوتی نکرده‌اند و اگر شما هنوز F1 2017 را نگه داشته‌اید، بهتر است به این کار ادامه دهید.

اما به هر حال F1 2018 عینا هم همان نسخه قبلی نیست و از برخی جهت‌ها دچار تغییرات اندکی شده است طوری که این بازی را به بهترین حد ممکن خود رسانده و بیشتر از پیش باعث پیشرفت و تکامل آن شده است. اما خب به هر حال اگر بخواهید به تجربه این بازی بپردازید هم باید در جریان باشید که توقع بیش از اندازه از آن نداشته باشید چرا که ممکن است شما را نا امید کند اما با همه این تفاسیر F1 2018 عنوانی است که همه عاشقان بازی‌های ریسینگ از آن لذت خواهند برد.

این بازی با داشتن جاده‌های بسیار، مسیرهای متنوع، رانندگان متنوع، اسپانسرهای زیاد و بسیاری چیزهای دیگر، برگ برنده‌های زیادی دارد و حداقل در تریلر که بازی لذت بخشی است. پیش بینی می‌شود که F1 2018 عنوانی باشد که حداقل ارزش تجربه را داشته باشد چرا که این طور که پیدا است، بازی لذت بخشی است و می‌تواند لحظات ما را به خوبی پر کند. این بازی در تاریخ ۲ شهریور برابر با ۲۴ اگست ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و همینطور پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع

لانچ تریلر F1 2018 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری