پیوستن الکسا دمی به درام موزیکال Waves


پیوستن الکسا دمی به درام موزیکال Waves

طبق گزارش ورایتی، الکسا دمی (Alexa Demie) به جمع بازیگران درام موزیکال Waves (امواج) محصول کمپانی A24 پیوسته است. او در این فیلم در کنار لوکاس هجز (Lucas Hedges)، کلوین هریسون جونیور (Kelvin Harrison Jr.)، تیلور راسل (Taylor Russell) و برنده جایزه امی، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) به ایفای نقش خواهد پرداخت. با ما همراه...

طبق گزارش ورایتی، الکسا دمی (Alexa Demie) به جمع بازیگران درام موزیکال Waves (امواج) محصول کمپانی A24 پیوسته است. او در این فیلم در کنار لوکاس هجز (Lucas Hedges)، کلوین هریسون جونیور (Kelvin Harrison Jr.)، تیلور راسل (Taylor Russell) و برنده جایزه امی، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) به ایفای نقش خواهد پرداخت. با ما همراه باشید.

Waves (امواج) فیلمی در مورد زندگی نوجوانان است که بر زوجی نوجوان و عشق و احساسات آن‌ها تمرکز دارد. این فیلم پروژه‌ای است شبیه به فیلم Baby Driver (بیبی راننده) با این تفاوت که کاملا موزیکال است و همچنین در آن از آهنگ‌های معاصر استفاده شده است که وظیفه ساخت موسیقی آن بر عهده آهنگسازان برنده اسکار یعنی ترنت رزنر (Trent Reznor) و آتیکوس راس (Atticus Ross) خواهد بود.

Waves (امواج) زاییده افکار نویسنده و کارگردان با سابقه، تری ادوارد شالتز (Trey Edward Shults) است که سال گذشته با اکران فیلم ترسناک It Comes at Night (شب‌هنگام می‌آید) همگان را به وجد آورد. تهیه‌کنندگان این فیلم کوین تورن (Kevin Turen) و جیم ویلسون (Jim Wilson) هستند و فیلمبرداری آن به زودی در فلوریدا استارت می‌خورد.

به زودی نیز دمی را در نخستین فیلم جونا هیل (Jonah Hill) به نام Mid90s (اواسط دهه ۹۰) بر پرده سینماها خواهیم دید.

comingsoon

پیوستن الکسا دمی به درام موزیکال Waves

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...