بازتاب انتقال پورعلی گنجی به اوپن بلژیک ! تمجید مدیراجرایی باشگاه بلژیکی از ستاره ایرانی


بعد از هفته ها گمانه زنی سرانجام مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی سر از باشگاه اوپن بلژیک در آورد تا از این پس برای این تیم در ژوپیرلیگ توپ بزند، انتقالی که مدیرفنی باشگاه آن را موفقیتی بزرگ برای خود و مجموعه اوپن قلمداد کرد. کریستوف هنکل با تمجید از توانایی های خرید جدید گفت: « مرتضی پورعلی گنجی توانایی هایی...

بازتاب انتقال پورعلی گنجی به اوپن بلژیک ! تمجید مدیراجرایی باشگاه بلژیکی از ستاره ایرانی

هنکل: خرید پورعلی گنجی موفقیتی بزرگ بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۶
بازتاب انتقال پورعلی گنجی به اوپن بلژیک ! تمجید مدیراجرایی باشگاه بلژیکی از ستاره ایرانی

مدیراجرایی باشگاه بلژیکی عقد قرارداد دو ساله با مدافع ملی پوش ایرانی را موفقیتی بزرگ برای این تیم در پنجره تابستانی قلمداد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از هفته ها گمانه زنی سرانجام مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی سر از باشگاه اوپن بلژیک در آورد تا از این پس برای این تیم در ژوپیرلیگ توپ بزند، انتقالی که مدیرفنی باشگاه آن را موفقیتی بزرگ برای خود و مجموعه اوپن قلمداد کرد.

کریستوف هنکل با تمجید از توانایی های خرید جدید گفت:

« مرتضی پورعلی گنجی توانایی هایی دارد که ما به وضوح آن را در جام جهانی ۲۰۱۸ مشاهده کردیم از همین رو اضافه شدن چنین بازیکنی به مجموعه اوپن می تواند به ما در راه رسیدن به اهدافی که در این فصل داریم کمک های شایانی کند. به نظرم خرید پورعلی گنجی موفقیتی بزرگ برای باشگاه بود و به زودی طرفداران نتیجه این خرید را مشاهده خواهند کرد».

روزنامه استاد الدوحه قطر با انتشار مصاحبه مدیرفنی باشگاه اوپن مدعی شد این تیم که متعلق به مجموعه آسپایر قطر است به عنوان نقطه آغاز کار بنیادی و آکادمیک فدراسیون فوتبال این کشور با جذب نفرات مستعدی همچون پورعلی گنجی مدافع سابق السد می تواند همچنان نقطه اتکایی در بحث آکادمیک و پرورش نسل جدید فوتبال این کشور مد نظر قرار داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر