فیلم ماموریت غیر ممکن 6 به فروش بالاتر از 500 میلیون دلار دست پیدا کرد


فیلم ماموریت غیر ممکن 6 به فروش بالاتر از 500 میلیون دلار دست پیدا کرد

رسانه کلیک – موفقیت های فیلم ماموریت غیر ممکن 6 ادامه دارد. فروش فیلم Mission Impossible Fallout در بازارهای جهانی به بالاتر از 500 میلیون دلار رسیده است. جدیدترین فیلم از مجموعه ماموریت غیر ممکن به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. فروش فیلم ماموریت غیر ممکن 6 در بازارهای جهانی به بیش از 500 میلیون […] نوشته فیلم ماموریت غیر ممکن 6 به...

رسانه کلیک – موفقیت های فیلم ماموریت غیر ممکن 6 ادامه دارد. فروش فیلم Mission Impossible Fallout در بازارهای جهانی به بالاتر از 500 میلیون دلار رسیده است.

جدیدترین فیلم از مجموعه ماموریت غیر ممکن به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. فروش فیلم ماموریت غیر ممکن 6 در بازارهای جهانی به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است. در این فیلم مانند نسخه های قبلی، تام کروز نقش اصلی را بر عهده گرفته است. این فیلم را کریستوفر مک‌کوری کارگردانی کرده است.

فیلم Mission Impossible Fallout با بازخوردهای مناسبی از سوی بینندگان و منتقدان روبه‌رو شده است. این فیلم در هفته اول اکران خود توانست فروش 61 میلیون دلاری را تجربه کند (باکس آفیس هفته چهارم جولای: صدرنشینی فیلم Mission Impossible 6).

بر اساس آماری که به تازگی در اینترنت منتشر شده است، فروش فیلم ماموریت غیر ممکن 6 در بازارهای جهانی به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است. این فیلم در هفته چهارم اکران خود توانسته فروش خانگی 10 میلیون دلاری را تجربه کند.

فیلم ماموریت غیر ممکن فال اوت در 24 روز اکران، 180 میلیون دلار فروش خانگی داشته است. در مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن، قسمت دوم آن رکورددار فروش خانگی است.

فیلم ماموریت غیر ممکن 6 به فروش بالاتر از 500 میلیون دلار دست پیدا کرد

فیلم ماموریت غیر ممکن 6 به فروش بالاتر از 500 میلیون دلار دست پیدا کرد

در حال حاضر فیلم ماموریت غیر ممکن 6 در برخی بازارها اکران نشده است. در اواخر ماه جاری میلادی این فیلم در کشورهای ایتالیا و چین روی پرده سینما می رود.

سازندگان قسمت ششم فیلم ماموریت غیر ممکن قصد دارند به بیشترین فروش در میان فیلم های این مجموعه دست پیدا کنند. در حال حاضر این عنوان در اختیار فیلم Mission Impossible Ghost protocol با فروش 694.7 میلیون دلار قرار دارد.

انتظار می رود با اکران فیلم ماموریت غیر ممکن ۶ در تاریخ 31 آگوست در کشور چین، فروش آن با افزایش چشمگیری مواجه شود. در صورتی که این فیلم به فروش مناسبی در بازار چین دست پیدا نکند، تبدیل به سومین فیلم پرفروش از مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد