48 طرح در پارسیان کلنگ زنی و بهره برداری می شود


48 طرح در پارسیان کلنگ زنی و بهره برداری می شود

بندرعباس - ایرنا - سرپرست فرمانداری پارسیان گفت: همزمان با هفته دولت امسال 48 طرح عمرانی، صنعتی، بهداشتی، کشاورزی و فرهنگی در این شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، عباس میرزاد عصر دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: از این شمار 45 طرح با اعتبار 250 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و چهار طرح با اعتبار 40 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
وی افزود: طرح های مورد بهره برداری در بخش های حمل و نقل، بهداشت، کشاورزی، فرهنگی، مبلمان شهری و کشاورزی است.
میرزاد بیان داشت: از شاخص ترین طرح های مورد بهره برداری می توان به سه هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف برق، 37 دستگاه پست هوایی، زمین چمن مصنوعی، ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان و ساختمان مرکز قرنطینه گمرک اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: فرودگاه پارسیان، آب شیرین کن یک هزار و 500 لیتر در ساعت و مجتمع فرهنگی بخش کوشکنار از جمله طرح هایی است که همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.
سرپرست فرمانداری پارسیان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت جهت اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های دولت و نظام جمهوری اسلامی است و مدیران باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.
در تقویم رسمی کشورمان دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
شهرستان پارسیان با 40 هزار نفر جمعیت در 400 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/7408

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس