رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن


چگونه ریمل بزنیم که چشمانی درخشان داشته باشیم نحوه ی صحیح ریمل زدن  حرفه ای : در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید ، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید ، نه بیشتر زیرا...

چگونه ریمل بزنیم که چشمانی درخشان داشته باشیم

رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن

نحوه ی صحیح ریمل زدن حرفه ای :
در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید ، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید ، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه هایتان به داخل یکدیگر می روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد .

به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند . و اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر روی چشمانتان انجام دهید .

برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید توصیه می کنیم که قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری بورس بکشید . برای اینکه یک نگاه و چشمان خاص داشته باشید توصیه می کنیم دفعه ی اول ریمل خود را با رنگ مشکی استفاده کنید ولی در دفعه ی بعدی از ریمل های رنگی استفاده کنید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشه تا انتها بورس بکشید .

رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن

ریمل زدن دخترا – اموزش ریمل زدن دخترا -ریمل زدن حرفه ای

در نهایت اگر می خواهید ریمل تان باعث شود که مژه هایتان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند ، ما به شما پیشنهاد می کنم که قبل از استفاده از ریمل ، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید . همچنین ازاینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید ، معمولا مدتی که می توان از یک ریمل استفاده کرد چهار ماه است و بعد از آن ریمل خشک می شود و باید آن را دور انداخت .

اجازه ندهید که دیگران از ریمل شما استفاده کنند زیرا به این ترتیب میکروب و ویروس وارد ریمل شما می شود ، به هنگام آرایش حتما نکات بهداشتی را رعایت فرمائید . اما باید از چه نوع ریملی استفاده کرد ؟ریمل های حجم دهنده ، ریمل های بلند کننده مژه ها ، ریمل هایی که دارای مژه خورده در درونشان هستند .

ریمل های حجم دهنده برای مژه های نازک و ضعیف ، ریمل های بلند کننده برای مژه های کوتاه و ریمل هایی که خورده مژه دارند برای مژه های کم پشت استفاده می شوند.

رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن

فیلم طرز صحیح ریمل زدن , نحوه ی صحیح ریمل زدن چشم , اموزش ریمل زدن حرفه ای

در ادامه به شما عزیزان مشکلات و خطاهای رایجی که در هنگام ریمل زدن انجام میدهیم را نام میبیرم و میگوییم که راه حل آن چیست

با ما همراه باشید

از برس اشتباه استفاده می‌کنید.

ریمیل جدیدتان خوب کار نمی‌کند، پس باید جلوی ضرر را بگیرید و آن را دور بیاندازید، درست است؟ دلیل اینکه ریمل شما حجم و اندازه‌ای که وعده داده بود را فراهم نمی‌کند، به خاطر برس آن است نه فرمول آن.

راه‌حل: برسی مناسب بیابید، و از همان استفاده کنید. لورن کوزنسا، آرایشگری در نیویورک می‌گوید: تقریبا همه چیز ریمل به برس آن ربط دارد. به گفته‌ی کوزنسا، اگر شما ریملی با برس بزرگ بخرید، برای ریمل‌های دیگر نیز استفاده می‌شود، می‌توانید برس را با الکل استریل کنید و از آن با ریمل دیگری استفاده کنید.

برس ریمل را زیاد پر می‌کنید.

قطعا، هیچ چیزی بدتر از آن نیست که ریمل شما یک هفته بعد از آنکه آن را خریدید خشک شود. دوست نداریم این را بگوییم، اما اگر ریملتان را از داخل با شدت پر کنید و کلی مایع ریمل خارج کنید، کلا اشتباه است.

رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن

سوزان پوسنیک، آرایشگر و موسس خط تولید وسایل آرایشی و بهداشتی سوزان پوسنیک می‌گوید: هر بار که آن را باز می‌کنید هوا واردش می‌شود و به همین دلیل خشک می‌شود.

راه‌حل: برس را به داخل لوله بچرخانید به‌جای اینکه آن را به داخل و خارج ببرید. به گفته‌ی پوسنیک، زیرا بدین ترتیب پوششی ۳۶۰ درجه و پر‌فایده خواهید داشت.

در زمان کم با لایه‌های زیادی ریمل، مژه‌ها را می‌پوشانید.

وقتی پای ریمل در میان باشد، یک لایه پر از ریمل کار را آسان‌تر می‌کند. اما کوزنسا می‌گوید که چند لایه ریمل مرطوب را روی ریمل مرطوب قبلی زدن، حجم و اندازه بیشتری به مژه‌ها نمی‌بخشد. این کار تنها ریمل زیادی را از بین می‌برد.

راه‌حل: فقط صبر و شکیبایی نیاز است. کوزنسا می‌گوید که کمی صبر کنید تا هر لایه ریمل خشک شود. زیرا به مقداری چسبندگی نیاز دارید تا لایه‌های اضافی بدون توده شدن روی مژه‌ها بنشینند.

رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن

ریمل را در تمام صورتتان پخش می‌کنید

همیشه در طول روز تکه‌های کوچک سیاه ریمل را زیر چشمانتان می‌بینید؟ مطمئناٌ یک مرحله‌ی تعیین کننده‌ی کاربردی را از دست دادید.همچنین بهتر است از ریمل در آخر آرایش استفاده شود.

راه حل: مژه‌هایتان را با شانه‌ی مخصوص مژه شانه کنید، زیرا جدا کردن مقدار اضافی ریمل بلافاصله بعد از ریمل زدن مانع از ریزش‌ ریمل در طول روز می‌شود. سونیا کاشوک، آرایشگر و موسس سالن زیبایی سونیا کاشوک می‌گوید که، در حین ریمل زدن حرکت به سمت بالای یکسانی داشته باشید، و به یاد داشته باشید که بعد از هر لایه بلافاصله مژه‌ها را شانه کنید.

تکنیکتان را در طی ده سال به‌روز نکرده‌اید.

نیاز ندارید آنچه که خراب نیست را عوض کنید، درست است؟ خب، ممکن است مشکل هیچ یک از این موارد نباشد. به‌گفته‌ی کاشوک، یکی از چیزهایی است که هیچ کس به شما نمی‌گوید اما بدانید هر چه مسن‌تر می‌شوید، مژه‌هایتان صاف‌تر می‌شود. در طول زمان نسبت به آنچه هستند سریع‌تر افت می‌کنند.

راه حل: کاشوک می‌گوید که ریملتان را کمی طولانی‌تر از ریشه‌ی مژه‌هایتان بزنید تا دراماتیک‌تر و ماندگارتر ریمل زده باشید.

رازهایی درباره زیبایی چشم و ریمبل زدن

آموزش ریمل زدن چشم های ریز , دانلود ریمل زدن

اگر مژه‌های کوتاهی دارید به این نکات توجه کنید
شما باید ریملی انتخاب کنید که هم پوشانندگی خوبی داشته باشد، هم مژه‌های شما را بلندتر نشان دهد. ریمل‌های بلندکننده حاوی میکروفیبرهایی هستند که به ساقه مژه‌ها چسبیده و آن را بلندتر نشان می‌دهند. برس ریمل شما باید دارای موهای نازکی باشد که بین مژه‌ها نفوذ کند و حتی مژه‌های نازک کنار چشم را پوشش دهد.

تکنیک :
هنگام استفاده از ریمل آن را از ریشه به آرامی به سمت نوک مژه‌ها بکشید اما مراقب باشید ریمل در نوک مژه حالت گوله گوله پیدا نکند.

و همچنین اگر مژه‌های بلندی دارید;
شما باید ریملی انتخاب کنید که پرکننده باشد. با توجه به قطر مژه‌ها انواع مایع یا کرمی را انتخاب کنید. برس ریمل‌تان باید درشت باشد تا تمام طول مژه را پوشش دهد.

تکنیک :
هنگام استفاده باید پایین را نگاه و با ریمل فشار آرامی روی مژه‌ها وارد کنید. بعد بالا را نگاه کنید و به آرامی ریمل را به نوک مژه‌ها بکشید. اگر هنوز مژه‌ها آن‌قدر که مایلید پر دیده نمی‌شود، ریمل خشک را بین ریشه و نوک مژه مجددا بکشید تا بین این دو فضا پر شود.

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نکات آرایشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!