لیبرمن خطاب به جان بولتون: جان از تو به خاطر کمک به تأمین امنیت اسرائیل بسیار متشکرم


لیبرمن خطاب به جان بولتون: جان از تو به خاطر کمک به تأمین امنیت اسرائیل بسیار متشکرم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا از اقدامات واشنگتن در حمایت از این رژیم تقدیر کرد.

لیبرمن خطاب به جان بولتون: جان از تو به خاطر کمک به تأمین امنیت اسرائیل بسیار متشکرم
به گزارش فانوس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با جان بولتون، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از دولت آمریکا در خصوص ایجاد فضای مانور قابل توجه برای این رژیم به منظور مقابله با دشمنانش قدردانی کرد.

بنابر اعلام دفتر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، لیبرمن و بولتون در این دیدار موضوعات امنیتی بسیاری از جمله مسئله ایران، سوریه، لبنان و اوضاع در نوار غزه را مورد بحث قرار دادند. دفتر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به نقل از لیبرمن اعلام کرد: ما یک رئیس جمهور بسیار حامی و یک دولت بسیار حامی را در کاخ سفید داریم و همین مسئله به ما فضای مانور قابل توجهی را در برابر دشمنان‌مان در شمال و جنوب می‌دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به مشاور امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد: جان از تو به خاطر کمک به تامین امنیت اسرائیل بسیار متشکرم.

رژیم صهیونیستی سالهاست حماس را به حفر تونل در مناطق تحت اشغال این رژیم متهم می‌کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا پیشتر در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت آمریکا بیشترین اهتمام خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای در پیش گرفته است و به همین علت رئیس جمهور این کشور به طور یکجانبه از توافق امضاء شده توسط دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا خارج شد.

مشاور امنیت ملی آمریکا که از منتقدان جدی توافق هسته‌ای ایران است برای اعمال فشار بر تهران تلاش می‌کند. بولتون که در زمان ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل مشغول به کار بود از حامیان جنگ‌طلب دراز مدت رژیم صهیونیستی است. بولتون اعلام کرده بود واشنگتن در تلاش است تا متحدان اروپایی خود را بر ضرورت در پیش گرفتن اقدامات جدی‌تر علیه برنامه هسته‌ای و موشکی ایران متقاعد کند.

این اولین سفر بولتون به سرزمین‌های اشغالی از زمان تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا در ماه آوریل است. وی قرار است در مرحله بعدی سفر خود راهی اوکراین و ژنو شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد