تصاویر و مشخصات کامل هواوی میت 20


تصاویر و مشخصات کامل هواوی میت 20

بر اساس اخبار، قرار است تا در اکتبر به صورت رسمی از هواوی میت 20 رونمایی شود، اما به لطف بزرگ‌ترین بسته اطلاعاتی که در خصوص این گوشی فاش شده، حال ضمن اطلاع از برخی ویژگی‌های اصلی آن، تصاویری نیز از طراحی آن مشاهده خواهیم کرد. این فاش‌سازی بزرگ دو جنبه اطلاعاتی مهم دارد؛ در قسمت اول با تصاویر و رندرهایی از این گوشی مواجه هستیم...

بر اساس اخبار، قرار است تا در اکتبر به صورت رسمی از هواوی میت ۲۰ رونمایی شود، اما به لطف بزرگ‌ترین بسته اطلاعاتی که در خصوص این گوشی فاش شده، حال ضمن اطلاع از برخی ویژگی‌های اصلی آن، تصاویری نیز از طراحی آن مشاهده خواهیم کرد.

این فاش‌سازی بزرگ دو جنبه اطلاعاتی مهم دارد؛ در قسمت اول با تصاویر و رندرهایی از این گوشی مواجه هستیم که تصویر ذهنی تقریبا کاملی را در اختیار بیننده می‌گذارد و در قسمت بعد لیستی از مشخصاتی که تا به امروز از این گوشی به دست آمده، به اشتراک گذاشته می‌شود.

تصاویر و مشخصات کامل هواوی میت 20

برای طراحی این رندرها، XDA Developers موفق شده‌اند تا نمونه‌های مهندسی هواوی میت ۲۰ را به دست آورند و از روی آنها تصاویری که مشاهده می‌کنید، به دست آمده است. البته این گروه اطلاعات دقیقی در مورد ابعاد این هندست و همچنین محل دقیق قرارگیری دکمه‌های فیزیکی آن در دست نداشته‌اند. همچنین در این رندرها تصویر پنل پشتی نیز به صورت کامل مشخص نیست.

تصاویر و مشخصات کامل هواوی میت 20

هواوی میت ۲۰ دارای یک بریدگی (ناچ) با طراحی قطره‌ای در بالای صفحه نمایش خود خواهد بود و هر گونه دکمه فیزیکی را حذف کرده است. در بالای این ناچ نیز ایرپیس قرار داده شده است. در بالای این دستگاه شاهد تعبیه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم و در پایین آن پورت USB-C و همچنین اسپیکر دوم گنجانده شده است.

تصاویر و مشخصات کامل هواوی میت 20

در پشت دستگاه نیز به مانند هواوی P20 پرو سه دوربین وجود خواهد داشت که ظاهرا نحوه چینش آنها به مانند گوشی ذکر شده نخواهد بود. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت. پرچم‌دار جدید چینی‌ها از شیشه در پنل پشتی خود استفاده می‌کند و مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود.

تصاویر و مشخصات کامل هواوی میت 20

از دیگر مشخصات هواوی میت ۲۰ می‌توان به صفحه نمایش امولد ۶.۳ اینچی، پردازنده کایرین ۹۸۰ با معماری ۷ نانومتری، شش گیگابایت رم، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع و بی‌سیم و اندروید ۹ مجهز به رابط کاربری EMUI 9 اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند