قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی+ جدول/قیمت دناپلاس توربو


قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی+ جدول/قیمت دناپلاس توربو

قیمت بازار و نمایندگی محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو و سایپا را در این گزارش جالب ببینید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، قیمت‌های کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته افزایش نداشته است، اما قیمت برخی محصولات این دو شرکت در بازار آزاد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

بر پایه این گزارش، خودروی سمند ال ایکس از قیمت 51 میلیون تومان به قیمت 51 میلیون 600 هزار تومان رسید، این درحالی است که سمند EF7 از قیمت 52 میلیون تومان به 53 میلیون و 600 هزار تومان تغییر قیمت داده است.

با افزایش 3 میلیونی قیمت سورن ELX نسبت به روز گذشته این خودرو قیمت 68 میلیون تومان را برای خود به ثبت رساند.

در ادامه بررسی قیمت برخی از خودروهای شرکت ایران‌خودرو افزایش چهار و نیم میلیون تومانی سمند ELX توربو به چشم می‌خورد که قیمت این مدل از خودرو را به قیمت 57 میلیون تومان رساند.

دناپلاس که روز گذشته قیمت 89 میلیون تومانی را برای خود ثبت کرده بود با افزایش قیمت 2 میلیونی نسبت به روز گذشته به 90 میلیون تومان رسید.

همچنین یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو دناپلاس توربو بود که با افزایش یک میلیونی نسبت به روز گذشته خود به مرز 100 میلیون تومان رسید. این احتمال وجود دارد با افزایش روزانه قیمت خودروها در بازار آزاد این خودرو به یکی از خودروهای بالای 100 میلیونی اضافه شود.

در همین راستا و با بررسی قیمت محصولات شرکت سایپا، این شرکت نیز با افزایش قیمت در بازار آزاد روبرو شد.

سایپا 132 که یکی از محصولات پرفروش شرکت سایپا بود، با یک میلیون و 800 هزار تومان افزایش قیمت به قیمت 30 میلیون و 800 هزار تومان رسید. این در حالی است که ساینا اتومات نیز با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 51 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد.

بیشترین افزایش قیمت برای کوییک اتومات بود، این خودرو با افزایش 5 میلیون تومانی نسبت به قیمت روز گذشته خود به قیمت 55 میلیون تومان رسید.

قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی+ جدول/قیمت دناپلاس توربو

قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی+ جدول/قیمت دناپلاس توربو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق