تست آفرود با کیا سورنتو مدل 2018 | فیلم


سورنتو در سال 2016، آمار فروش 15,769 خودرو را به ثبت رسانده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رشد فروش پایدار شرکت باقی خواهد ماند. مدل فعلی متقاضی زیادی دارد و ویژگی‌های مثل ظاهر جذاب، کارایی و ارزش بالا را با هم ترکیب می‌کند. بهبودسازی‌های صورت گرفته در بدنه و فضای داخلی خودرو، ارتقاء ایمنی و فناوری‌های درون خودرویی، همگی تقاضا را بالا...

سورنتو در سال ۲۰۱۶، آمار فروش ۱۵,۷۶۹ خودرو را به ثبت رسانده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رشد فروش پایدار شرکت باقی خواهد ماند. مدل فعلی متقاضی زیادی دارد و ویژگی‌های مثل ظاهر جذاب، کارایی و ارزش بالا را با هم ترکیب می‌کند. بهبودسازی‌های صورت گرفته در بدنه و فضای داخلی خودرو، ارتقاء ایمنی و فناوری‌های درون خودرویی، همگی تقاضا را بالا می‌برند و از بقای نرخ فروش قوی این خودرو اطمینان حاصل می‌کنند.

تست آفرود با کیا سورنتو مدل 2018 | فیلم

سورنتو | تگ

طراحان شرکت کیا، اصلاحات جدیدی برای بدنه خودرو در نظر گرفته‌اند؛ سپر‌های بازنگری‌شده، چراغ‌های LED جدید عقب و جلو و پرداخت جدید متالیک تیره برای جلوپنجره با طرح ببری شکل، جزو این تغییرات هستند. نتیجه این اصلاحات، ظاهری هدفمند و پیچیده برای کیا سورنتوی جدید است. رنگ‌های اسپرسو غلیظ و آبی تیره جاذبه‌ای هم در کنار طرح جدید برای چرخ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی آلومینیوم آلیاژی سورنتو، موجود هستند. در کابین؛ فرمان، صفحه اطلاع‌رسانی و نمایشگر LCD کنترل آب‌وهوای جدیدی دیده می‌شود. علاوه بر آن، داشبورد خودرو به سیستم ناوبری بصری صوتی جدیدی (Audio Visual Navigation) مجهز شده است. کیا سورنتو ۲۰۱۸، اولین شاسی‌بلند این شرکت است که به سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک مجهز می‌شود. این جعبه‌دنده بومی که سال ۲۰۱۶ عرضه شد؛ درحالی که اندکی از سطح آلایندگی خودرو می‌کاهد، تعویض‌ دنده نرم و سواری محکم و قاطعی را فراهم می‌کند. سیستم انتقال قدرت جدید که ۱۴۳ فناوری تازه اختراع شده دارد، برای مدل‌هایی که به پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی مجهز هستند، موجود خواهد بود.

(۱۷۹)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا