گرامیداشت روز جهانی عکاس در میدان آزادی


گرامیداشت روز جهانی عکاس در میدان آزادی

میدان آزادی تهران با حضور جمعی از عکاسان تهرانی شاهد گرامیداشت روز جهانی عکاس بود.

قانون-میدان آزادی تهران با حضور جمعی از عکاسان تهرانی شاهد گرامیداشت روز جهانی عکاس بود.
به گزارش قانون در این مراسم که به ابتکار آموشگاه عکاسی و تصویر برداری قطره برگزار شد،برخی مدیران هنری بخش خصوصی برای علاقمندان به عکاسی سخنرانی کرده و عکاسان آموزشگاه قطره به مدت 2 ساعت برای شهروندان تهرانی عکس حرفه ای رایگان گرفتند.
مراسم روز جهانی عکاسی همه ساله در9 آگوست مصادف با 28مرداد ماه به مناسبت رونمایی از اولین عکس ثبت شده تاریخ عکاسی گرامی داشته می شود.
به همین بهانه امسال مدیران و کارآموزان آموزشگاه قطره به میدان آزادی آمدند تا این بزرگداشت را با حضور شهروندان عادی گرامی بدارند.
در ابتدای این مراسم ساغر پاک سرشت مدیر فیلم و عکس مرکز فرهنگی هنری شپیده تابان با اشاره به جایگاه عکاسی در زندگی روزمره مردم،درباره کارکرد های چندگانه عکاسی سخن گفت.
در این مراسم همچنین دکتر مهناز مظاهری مدرس دانشگاه در رشته فیلم و عکس طی سخنانی صفر تا صد عکاسی را به زبان ساده واگویی کرد.
در این مراسم که با استقبال رسانه های داخلی و خارجی همراه بود،عکاسانی چون معصومه کاظمی،زهرا خلجی،سحر فراهانی،زهرا ابریشم کار،زهرا حسین پور،آزاده پور پاشا،فریبا شیروانی،محمد موفق،ایمان غفوری،اصغر غلامی،زینب نیکیان،زهرا ابراهیمی،مرضیه سیاه تیری،نیلوفر لیلازی و ...حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟