دلیل محبوبیت شمال غرب تهران برای خرید آپارتمان چیست؟


مدیر داخلی و فروش املاک لیدوما گفت: دسترسی به خروجی های تهران و دسترسی به بزرگراه های منتهی به مرکز تهران جزو دلایل محبوبیت شمال غرب تهران برای خرید آپارتمان در این منطقه است.

دلیل محبوبیت شمال غرب تهران برای خرید آپارتمان چیست؟
مدیر داخلی و فروش املاک لیدوما گفت: دسترسی به خروجی های تهران و دسترسی به بزرگراه های منتهی به مرکز تهران جزو دلایل محبوبیت شمال غرب تهران برای خرید آپارتمان در این منطقه است.
دکتر عالی در گفت و گو با صدای ایران درباره محدوده املاک لیدوما گفت: شمال غرب تهران طبق اعلام آمار دفتر اتحادیه املاک بزرگ تهران یکی از پرطرفدارترین و پروش ترین مناطق مسکونی تهران می باشد.
وی همچنین افزود: دسترسی به خروجی های تهران و دسترسی به بزرگراه های منتهی به مرکز تهران جزو دلایل محبوبیت شمال غرب تهران برای خرید آپارتمان در این منطقه است.
مدیر داخلی و فروش املاک لیدوما ادامه داد: دپارتمان مشاوران املاک بزرگ لیدوما مفتخر است که با بیش از سی سال سابقه و برخوردار از سرپرستان زبده شامل آقایان مهندس راد، مهندس سلطانی، مهندس کریمی، مهندس پارسا و مهندس طرحان به همراه بیش از 60 نفر از نیروهای کارشناس و فعال منطقه تحت مدیریت مهندس یونس نظرزاده آماده ارائه کلیه خدمات ملکی و ثبت قرارداد تحت لیسانس کارشناسان رسمی دادگستری و نماینده رسمی اتحادیه املاک تهران می باشد.
دکتر عالی افزود: کارشناسان املاک لیدوما پیش از آنکه ملکی را به کسی معرفی کنند، آن ملک را بررسی و با قیمت واقعی و نه حبابی قیمت گذاری می کنند و با رعایت حقوق حقه مالک و خریدار اقدام به مبادله املاک می کنند.
وی خاطر نشان کرد: منطقه کاری املاک لیدوما منطقه پنج تهران است که شامل جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی، جنت آباد شمالی، شاهین شمالی، 35 متری گلستان و همچنین فلکه دوم صادقیه ( آریاشهر ) ، بلوار فردوس شرق و اطراف مترو صادقیه و نیز بلوار فردوس غرب شامل ورزی شمالی و جنوبی، پروانه شمالی و جنوبی، لاله و سازمان برنامه شمالی، مرکزی و جنوبی و همچنین شقایق شمالی، مرکزی و جنوبی و 200 دستگاه ، شهر زیبا، شهران و خیابان های منتهی به بلوار آیت الله کاشانی مانند بهنام، گلستان و همچنین خیابان هایی مانند اباذر، پیامبر مرکزی، پیامبر شرقی، پیامبر غربی و تمامی خیابان های منتهی به این مراکز مهم منطقه می باشد.
مدیر داخلی و فروش املاک لیدوما افزود: گروه لیدوما متخصص فروش آپارتمان ها به مناسبت ترین قیمت می باشد و تغییر قیمت بازار تاثیری در قراردادهای مکتوب شده توسط لیدوما ندارد.
ویدئو گفتگوی صدای ایران با دکتر عالی مدیر داخلی و فروش املاک لیدوما را در ادامه ببینید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا