کوسن هایی که برای مبل، تختخواب و… مورد استفاده قرار می گیرند تنوع بالایی دارند و شاهد مدل های متنوع آن با پارچه های مختلف هستیم. کوسن های نمدی از جمله جدیدترین مدل های کوسن هستند که مدتی است رواج زیادی یافته اند و طرفداران بیشماری دارند. انواع کوسن نمدی به راحتی نیز دوخته می شوند و انتخاب مناسبی برای خانه های ایرانی هستند.

عکس های کوسن نمدی جدید و شیک

همانطور که می دانید از پارچه های نمدی می توان استفاده های بی شماری کرد، یکی از این کاربردها، دوخت کوسن با نمد است که به خاطر تنوع رنگ بالا و همچنین سهولت کار با آن طرفداران زیادی یافته است. از نمد می توان برای دوخت کوسن مبل ساده، کوسن های تزیینی برای تختخواب، انواع کوسن گرد و مربع شکل و… استفاده نمود. اگر شما نیز قصد دوختن کوسن با نمد را دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید و با مجموعه ایی از عکس های انواع کوسن نمدی جدید و متنوع آشنا شوید و سپس با الگوبرداری از این مدل ها زیبا و همچنین استفاده از ابتکار و خلاقیت خود، اقدام به دوخت کوسن های متنوع و بسیار زیبا با پارچه های نمدی نمایید.

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیمدل کوسن برای اتاق دختر بچه ها

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیکوسن عروسکی زیبا

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیتزیین روی کوسن با گل نمدی

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیمدل کوسن نمدی گرد

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیکوسن های نمدی شیک و زیبا

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیتزیین روی کوسن با نمد

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیدوخت کوسن گرد نمدی زیبا

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیعکس کوسن جدید و شیک نمدی

اگر قصد دوخت کوسن های نمدی فانتزی را دارید پیشنهاد می کنیم از طرح های زیر استفاده نمایید، البته در صورت تمایل می توانید تغییراتی در رنگ و مدل کوسن ایجاد کنید و زیبایی بیشتری به آن ببخشید. قبلا در آموزش کوسن های نمدی نیز گفتیم که برای دوخت این مدل کوسن ها می توانید از دوخت با دست و یا دوخت با چرخ خیاطی استفاده کنید که البته در صورت استفاده از چرخ خیاطی مطمئنا کوسن شما دوام بیشتری خواهد داشت.

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیکوسن های فانتزی

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیمدل کوسن های نمدی زیبا

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیمدل کوسن به شکل ابر

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیکوسن فانتزی زیبا برای اتاق کودکان

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیکوسن ابری زیبا و شیک با نمد

مدل های کوسن نمدی شیک و زیبا با طرح های فانتزیمدل کوسن برای اتاق کودک

مدل های متنوع و بسیار زیبای کوسن های نمدی را ملاحظه نمودید، شمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل های متنوع و بسیار زیبا لذت برده باشید، از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با مراجعه به بخش خیاطی مجله هنر در خانه با دیگر آموزش های متنوع و جامع برای دوخت های مختلف نهایت استفاده را برده و با بهترین آموزش های ما آشنا شوید.