مخالفت گروههای تروریستی در استان ادلب سوریه با گفتگو با دمشق


مخالفت گروههای تروریستی در استان ادلب سوریه با گفتگو با دمشق

سرلشکر الکسی تسیگانوف رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه از مخالفت گروههای تروریستی در سوریه با هرگونه گفتگو با دولت سوریه خبر داد.

مخالفت گروههای تروریستی در استان ادلب سوریه با گفتگو با دمشق
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو‌، سرلشکر الکسی تسیگانوف رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه از مخالفت گروههای تروریستی در سوریه با هرگونه گفتگو با دولت سوریه خبر داد.
سرلشکر تسیگانوف گفت: گروههای مسلح ضمن مخالفت با هر گونه مذاکره درباره حل و فصل سیاسی بحران ، اعلام کردند خود را برای اجرای حملات نظامی ضد نیروهای سوری آماده می کنند.
این مقام روسی افزود: مرکز فرماندهی تشکیلات هیئت تحریر الشام (جبهه النصره) اعلام کرد آماده انجام حملات نظامی علیه مواضع ارتش سوریه است.
رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه بار دیگر تاکید کرد این مرکز از فرماندهان گروههای مسلح غیر قانونی در مناطق شمال غربی سوریه می خواهد اقدامات تحریک آمیز خود را متوقف و در مسیر حل سیاسی و مسالمت آمیز بحران حرکت کنند .
تسیگانوف گفت: روند بازداشت طرفداران گفتگوی سیاسی با دمشق از میان ساکنان محلی و برخی از فرماندهان گروههای مخالف در منطقه ایجاد کاهش تنش دراستان ادلب ادامه دارد.
وی افزود: گروههای مسلح طی دو هفته گذشته بیش از 500 نفر از طرفداران گفتگو با دمشق را در استان ادلب بازداشت و آنان را به محل نامعلومی منتقل کردند و کسی از سرنوشت آنان اطلاعی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !