شوک بزرگ به تیم ملی ژیمناستیک قبل از مسابقات تیمی بازی های آسیایی


شوک بزرگ به تیم ملی ژیمناستیک قبل از مسابقات تیمی بازی های آسیایی

سامان مدنی به دلیل مصدومیت نمی تواند در رقابت های بخش تیمی ژیمناستیک در بازیهای آسیایی شرکت کند.

قانون-سامان مدنی به دلیل مصدومیت نمی تواند در رقابت های بخش تیمی ژیمناستیک در بازیهای آسیایی شرکت کند.

به گزارش قانون به نقل از مهر، در حالی که ظهر امروز مسابقات تیمی ژیمناستیک بازی های آسیایی در جاکارتا آغاز خواهد شد، مصدومیت شدید سامان مدنی یکی از نفرات اصلی تیم ایران در این رقابتها، شوک بزرگی را به تیم ملی وارد کرده است.

کمیته ملی المپیک در فهرست اولیه خود برای تیم ملی ژیمناستیک ۲ سهمیه در نظر گرفته بود که این سهمیه به ۴ نفر رسید، اما ۴ نفری که در اصل ۳ نفر از آنها شش وسیله کار هستند و این در شرایطی بود که به گفته رئیس فدراسیون، اعزام این تعداد نفرات، ریسک بسیار بالایی داشت و با آسیب دیدن یک نفر، نتیجه تیمی کاملا تحت تاثیر قرار می گرفت.

بنابراین تیم ملی ژیمناستیک ایران با وجود مصدومیت سامان مدنی ژیمناست خود در فینال حاضر شد و با سه نفر مسابقه می دهد.

چون آقای کیخا تک‌وسیله کار هستند و نمی توانند تاثیر مثبتی در ارتقاء نتیجه هشتمی داشته باشند. با آسیب دیدن سامان مدنی، این اتفاق خطرناک متاسفانه رخ داد.

این در حالی است که بیشتر کشورهای قدرتمند در این مسابقات با تیم کامل حاضر شدند. با این حال حضور چهره های جوان در قالب تیم ملی محمدرضا خسرونژاد، مهدی احمد کهنی و سامان مدنی درکنار سعیدرضا کیخا نوید روزهای خوبی را برای ژیمناستیک کشورمان می دهد. خسرونژاد جوان ترین عضو تیم ملی در این بازیها بسیار خوش درخشید و در حضور ژیمناست های قدرتمند جهان و المپیک در جایگاه دوزدهم ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!