صعود خواهران منصوریان به فینال بازی‌های آسیایی


صعود خواهران منصوریان به فینال بازی‌های آسیایی

بانک ورزش - الهه منصوریان نماینده وزنه 52- کیلوگرم تیم ملی ووشو بانوان به فینال بازی های آسیایی 2018 اندونزی راه یافت. مبارزات مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، عصر...

بانک ورزش - الهه منصوریان نماینده وزنه 52- کیلوگرم تیم ملی ووشو بانوان به فینال بازی های آسیایی 2018 اندونزی راه یافت.


مبارزات مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، عصر امروز (چهارشنبه) در سالن «جیکسبو» شهر جاکارتا در حال برگزاری است.


در وزن منهای 52 کیلوگرم «الهه منصوریان» که پیش از این برابر «دوی سناتوهی» نایب قهرمان جهان از هند و «تی تو تای» از ویتنام دارنده مدال برنز جهان به برتری دست یافته بود در نیمه نهایی با «دیوین والی» قهرمان وزن منهای 48 کیلوگرم جهان از فیلیپین مبارزه کرد و توانست با برتری در این دیدار به فینال صعود کند.


شهربانو منصوریان ووشوکار وزن 60 -کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان ایران به فینال بازی های آسیایی 2018 صعود کرد.


در وزن منهای 60 کیلوگرم «شهربانو منصوریان» که پس از استراحت در دور نخست برابر «تی تای هانگ» از ویتنام در همان راند نخست به برتری دست یافته بود در نیمه نهایی با «سوچایا بوالونگا» از تایلند روبرو شد.

وی از همان ابتدا با حملات متعدد و کسب امتیازات متوالی در حالی که تنها 44 ثانیه از مبارزه گذشته بود با ضربه فنی (اختلاف امتیاز بالا) به برتری دست یافت تا دست در دست خواهرش به فینال بازی های برسد.


شهربانو برای کسب مدال طلا، صبح فردا با برنده چین و هند روبرو می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد