عکس؛روزی روزگاری؛اینترمیلان پرستاره(2002)


تیم های باشگاهی بسیاری بوده اند که بازیکنان بزرگ فراوانی را همزمان در اختیار داشته اند اما کمترین تیمی وجود داشته که هم نیمکتی پر ستاره و هم تیمی پر ستاره را در اختیار داشته باشد. یکی از این تیم های خاطره ساز و نوستالژیک تیم اینترمیلان ایتالیا در سال 2002 بود که حتی هاکان شوکور که قبلا به حضور درخشان او در تیم ملی ترکیه در جام جهانی 2002 اشاره...

عکس؛روزی روزگاری؛اینترمیلان پرستاره(۲۰۰۲)

اینتر پر ستاره درسال 2002
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۰
عکس؛روزی روزگاری؛اینترمیلان پرستاره(2002)

جهان فوتبال برای ما فوتبالدوستان همیشه و در هر حال دارای خاطراتی زیبا و دلچسب است که شما را به مرور این خاطرات دعوت می کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های باشگاهی بسیاری بوده اند که بازیکنان بزرگ فراوانی را همزمان در اختیار داشته اند اما کمترین تیمی وجود داشته که هم نیمکتی پر ستاره و هم تیمی پر ستاره را در اختیار داشته باشد. یکی از این تیم های خاطره ساز و نوستالژیک تیم اینترمیلان ایتالیا در سال ۲۰۰۲ بود که حتی هاکان شوکور که قبلا به حضور درخشان او در تیم ملی ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲ اشاره کرده بودیم کمتر فرصت خودنمایی در آن را می یافت. اینترمیلان در سال ۲۰۰۲ نتوانست به توفیق چندانی برسد و علیرغن ستارگان فراوانی که در اختیار داشت در دو تورنمنت بزرگ مغلوب باشگاه های کشور خود شد. در کالچو پایینتر از یوونتوس به مقام دوم رسید و در جام باشگاه های اروپا نیز در حالی که در بازی رفت که میهمان بوذ به تساوی ۰ بر ۰ رسیده بود با تساوی خانگی ۱ بر ۱ مقابل رقیب همشهری خود یعنی آث میلان با قانون گل زده از راهیابی به فینال بازماند تا نتواند افتخاری را در این فصل کسب کند.

عکس؛روزی روزگاری؛اینترمیلان پرستاره(2002)

اینترمیلان ۲۰۰۲

ایستاده از راست: لوئیجی دی بیاجو، خاویر زانتی، دژان استانکوویچ، نیکولا بیاتی، مارکو ماتراتزی، فرانچسکو تولدو

نشسته از راست: فابیو کاناوارو، استفان دالمات، هرنان کرسپو، آلوارو رکوبا، ایوان کوردوبا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان