شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس


آیین شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک که قرار بود ساعت 17 امروز ( چهارشنبه) برگزار شود به دلیل حضور گسترده پیش از ساعت اعلام شده آغاز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار حضور گسترده مردمی در آیین شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک در پارک آب و آتش حضور یافت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، آیین شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک که قرار بود ساعت 17 امروز ( چهارشنبه) برگزار شود به دلیل حضور گسترده پیش از ساعت اعلام شده آغاز شد.

در این آیین سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، هنرمندان پیشکسوت از جمله رضا فیاضی، هرمز هدایت، آزاده پورمختار، الکا هدایت، رحمت امینی، منیژه حکمت، مریم سعادت همراه با مردم علاقه مند به نمایش در جشن عروسک ها حضور دارند.

عروسک‌های غول‌پیکر در کنار عروسک‌های اقوام و مناطق گوناگون ایران به همراه گروه‌های موسیقی محلی، در میان جمعیت به چشم می خورند. تنها شرط حضور در این شادپیمایی همراه داشتن عروسک بوده است.

پلاکاردهایی در حمایت از صلح و محیط زیست با شعارهای کودکان مراقب محیط زیست‌اند، پیام عروسک‌ها، صلح و دوستی برای دنیا، دست در دست هم برای فردای بهتر، بگو عروسک از باغ و گلشن با من بگو تو از صبح روشن، عروسک‌ها از هر رنگ و نژادی می‌خوانند با هم سرود شادی، قهر و دروغ و زشتی و کینه از هیچ عروسکی کسی نمی‌بینه، طبیعت پاک حق کودکان است دیده می شود

حضور گروه های موسیقی و پخش ترانه های قدیمی سریال های عروسکی قدیمی فضای شادی را در بوستان عباس آباد ایجاد کرده است.
شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس
شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس
شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس
شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس
شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس
شادپیمایی عروسک ها در پارک آب و آتش + عکس

در این آیین مرضیه برومند دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک با پخش موسیقی شهر موش ها و تشویق حضار بر روی سن حاضر شد.

برومند با ابراز شگفتی از حضور گستره مردم در سومین شادپیمایی این جشنواره گفت: آرزو می کنم همه روزها با شادی، اتحاد و همدلی همراه باشد زیرا اطمینان دارم می توانیم با همدلی و همراهی همه مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی آرزوی برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان کرد و افزود: به فردایی بهتر برای مردم ایران و آسمانی آبی و لب خندان برای همه بچه های ایران امید دارم.

آیین شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک تا ساعت 24 امشب با حضور عروسک ها و اجرای نمایش هایی در فضای باز ادامه خواهد داشت.

برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی تا 7 شهریور ماه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در