عکس؛ ناکامی تعویض های استقلال در مقابل فولاد


روح الله باقری که بعد از بازی های خوب مقابل حریفان نیمکت نشینی اش در این بازی کمی عجیب به نظر می رسید در اواخر بازی به زمین آمد و فرصت زیادی برای خودنمایی نداشت اما دو بازیکن خارجی نویمایر و همام این فرصت را داشتند که تغییری در نتیجه بازی بدهند‌ که از این بین بازیکن عراقی بهتر از هافبک آلمانی کار کرد و حتی یک موقعیت نزدیک به گل برای هم تیمی...

عکس؛ ناکامی تعویض های استقلال در مقابل فولاد

استقلال که خود را آماده دیدار برابر السد می کند احتیاج به بهترین ترکیب یازده نفره ممکن دارد
نویسنده : Parsfootball MultimediaService
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱:۲۳
عکس؛ ناکامی تعویض های استقلال در مقابل فولاد

طارق همام، آندرس نویمایر و روح الله باقری سه بازیکن تعویضی تیم استقلال که در نیمه دوم بازی وارد میدان شدند در مقابل خط دفاعی فشرده فولاد موفقیتی کسب نکردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روح الله باقری که بعد از بازی های خوب مقابل حریفان نیمکت نشینی اش در این بازی کمی عجیب به نظر می رسید در اواخر بازی به زمین آمد و فرصت زیادی برای خودنمایی نداشت اما دو بازیکن خارجی نویمایر و همام این فرصت را داشتند که تغییری در نتیجه بازی بدهند‌ که از این بین بازیکن عراقی بهتر از هافبک آلمانی کار کرد و حتی یک موقعیت نزدیک به گل برای هم تیمی هایش ساخت که دخالت دفاع فولاد این فرصت را از استقلال گرفت.

استقلال که خود را آماده دیدار برابر السد می کند برای این مسابقه حساس احتیاج به بهترین ترکیب یازده نفره ممکن دارد؛ ترکیبی که احتمالا با ترکیب مقابل فولاد متفاوت خواهد بود.

عکس؛ ناکامی تعویض های استقلال در مقابل فولاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو