حرکت عجیب هواداران منچستریونایتد علیه مدیر اجرایی باشگاه


هواداران منچستریونایتد از عملکرد مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی نیستند. درحالیکه رقیبان شیاطین سرخ در جزیره، مبالغ هنگفتی صرف ترمیم ترکیب خود کردند، منچستریونایتد نقل و انتقالات آرامی را سپری کرد تا صدای اعتراض هواداران این باشگاه بلند شود. به نقل از سان، هواداران منچستریونایتد مشخصا از مدیران این باشگاه ناراضی هستند و فعلا کاری...

حرکت عجیب هواداران منچستریونایتد علیه مدیر اجرایی باشگاه

بنر اعتراضی هواداران منچستریونایتد علیه وودوارد به پرواز درخواهد آمد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۸
حرکت عجیب هواداران منچستریونایتد علیه مدیر اجرایی باشگاه

هواداران یونایتد از عملکرد مدیران این باشگاه و مشخصا اد وودوارد شاکی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران منچستریونایتد از عملکرد مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی نیستند. درحالیکه رقیبان شیاطین سرخ در جزیره، مبالغ هنگفتی صرف ترمیم ترکیب خود کردند، منچستریونایتد نقل و انتقالات آرامی را سپری کرد تا صدای اعتراض هواداران این باشگاه بلند شود. به نقل از سان، هواداران منچستریونایتد مشخصا از مدیران این باشگاه ناراضی هستند و فعلا کاری با ژوزه مورینیو ندارند. هدف اصلی آنها مدیر اجرایی باشگاه، اد وودوارد است.

به همین منظور قرار است هواپیمایی با بنر”ED OUT – LUHG” به پرواز در بیاید. LUHG مخفف جمله ” عشق به یونایتد و تنفر از گلیزرها” است. به نقل از جیمز داکر، خبرنگار نزدیک به باشگاه، ابتدا قرار بود این بنر با هواپیمایی در بازی دوشنبه شب مقابل تاتنهام بر فراز الدترافورد خودنمایی کند اما به دو دلیل این برنامه به تعویق افتاده است. این دیدار حساسیت بالایی دارد بنابراین هواداران یونایتد نمی خواهند با این کار، تیمشان را به حاشیه ببرند و از سوی دیگر بازی با تاتنهام در شب برگزار می شود بنابراین این بنر به خوبی قابل رویت نیست.

به همین منظور این بنر علیه وودوارد با تاخیری چند روزه در بازی هفته چهارم مقابل برنلی بر فراز ورزشگاه ترف مور، به پرواز درخواهد آمد. دیداری که ۱۰ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران آغاز می شود. لازم به ذکر است آخرین بار هواداران منچستریونایتد در مارس ۲۰۱۴ در اعتراض به عملکرد ضعیف دیوید مویس، حرکت مشابهی را انجام داده بودند.

اخیرا گفته شد که منچستریونایتد قصد دارد برای نخستین بار در تاریخش، فردی را در مقام مشخص مدیر ورزشی به استخدام دربیاورد؛ از مونچی، مدیر ورزشی رم و فابیو پاراتیچی، دست راست ماروتا در یوونتوس، به عنوان گزینه های اصلی این باشگاه یاد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!