تریلر جدید بازی The Division 2 را تماشا کنید


تریلر جدید بازی The Division 2 را تماشا کنید

رسانه کلیک – شرکت فرانسوی یوبی سافت به مناسبت نمایشگاه بزرگ «گیمزکام» سال جاری میلادی به تازگی تریلر جدید بازی The Division 2 را منتشر کرد که این ویدیو به نمایش محیط بازی و مبارزات آن می پردازد. مجموعه The Division یکی از فرانچایزهای محبوب و پرطرفدار شرکت یوبی سافت به شمار می رود که […] نوشته تریلر جدید بازی The Division 2 را تماشا کنید...

رسانه کلیک – شرکت فرانسوی یوبی سافت به مناسبت نمایشگاه بزرگ «گیمزکام» سال جاری میلادی به تازگی تریلر جدید بازی The Division 2 را منتشر کرد که این ویدیو به نمایش محیط بازی و مبارزات آن می پردازد.

مجموعه The Division یکی از فرانچایزهای محبوب و پرطرفدار شرکت یوبی سافت به شمار می رود که موفقیت و فروش چشمگیر نسخه اول و همچنین عملکرد فوق العاده گیم پلی تماما آنلاین آن، سازندگان را به فکر ساخت دنباله آن انداخت؛ به طوری که در حال حاضر استودیوی «مسیو انترتینمنت» (Massive Entertainment) بر روی ساخت و توسعه بازی The Division 2 کار می کند و این عنوان مهیج برای عرضه در اواسط سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است.

با جهان آخرالزمانی بازی دیویژن 2 بیشتر آشنا شوید!

حال در جریان رویداد بزرگ و مهم صنعت بازی های ویدیویی به نام «گیمزکام» (Gamescom)، شرکت سرشناس یوبی سافت در کنار انتشار ویدیوها و اطلاعات تکمیلی از عناوین ویدیویی خود نظیر Assassin’s Creed: Odyssey، این بار به سراغ یکی از بازی های مورد انتظار سال آینده میلادی خود یعنی «دیویژن 2» رفت و تریلر جدیدی از آن را با بازیکنان و هواداران پر و پا قرص این مجموعه به اشتراک گذاشت.

این تریلر یک و نیم دقیقه ای، بیشتر از همه جهان آخرالزمان و تخریب شده بازی دیویژن 2 را به نمایش می گذارد که زندگی در این محیط برای انسان ها و حتی حیوانات نیز غیرممکن شده است. حال، شما به همراه دوستانتان به عنوان آخرین بازمانده ها در این جهان آلوده باید با دشمنان مبارزه کنید و در ابتدا شهر واشنگتن ایالات متحده آمریکا و سپس کل دنیا را از شر ویروس های مخرب نجات دهید. از این رو، صحنه هایی پایانی این ویدیو بر روی مبارزات و همکاری تیمی تمرکز دارد.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر جدید بازی The Division 2 دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود ویدیوی فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

بازی دیویژن 2 در کنار حالت های مختلف بخش چند نفره آنلاین، بخش تک نفره داستانی هم است که به گفته سازندگان، این بخش بسیار جامع و هیجان انگیز خواهد بود و از حیث داستان سرایی، فوق العاده عمیق است. به علاوه، بر خلاف نسخه قبلی، بازیکنان بدون تشکیل گروه ها و کمپین ها می توانند به صورت کاملا انفرادی به تجربه بازی The Division 2 بپردازند و داستان و گیم پلی بازی را پیش ببرند و این موضوع یک نکته مثبت در سری دیویژن که همواره بر روی بخش چند نفره آنلاین تمرکز کرده است، محسوی می شود.

شایان ذکر است؛ بازی مورد انتظار و پرطرفدار The Division 2 از مجموعه Tom Clancy در روز جمعه 24 اسفند ماه سال 97 (15 مارس سال میلادی 2019) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر می شود.

با پیش خرید این عنوان ضمن دریافت بسته گسترش دهنده، می توانید نسخه آزمایشی و بتای بازی را به صورت خصوصی تجربه کنید.

در حال حاضر، امکان پیش خرید بازی دیویژن 2 از طریق فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور، استیم و یوپلی فراهم شده و شما می توانید نسخه های استاندارد، گلد (طلایی) و آلتیمیت این عنوان ویدیویی را به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 99.99 دلار و 119.99 دلار خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در صورت پیش خرید، بسته Capitol Defender Pack که شامل تفنگ شاتگان به نام The Lullaby و یک ست لباس جدید به نام Hazmat 2.0 می شود، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. فارغ از این بسته، پیش خریداران بازی به نسخه آزمایشی و بتای خصوصی بازی نیز دسترسی خواهند داشت که هنوز اطلاعات و جزئیاتی در این باره منتشر نشده است.

تریلر جدید بازی The Division 2 را تماشا کنید

تریلر جدید بازی The Division 2 را تماشا کنید

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تریلر جدید بازی The Division 2 چیست؟ شما عملکرد نسخه دوم مجموعه دیویژن را چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس