غار یخی بازهم قربانی گرفت


غار یخی بازهم قربانی گرفت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از محبوس شدن 12 گردشگر در حادثه ریزش غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون یک فوتی و سه مصدوم داشته است.

به گزارش مشرق، فرامرز شاهین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر ریزش غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ سه دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از محبوس شدن 12 گردشگر در این غار خبر داد و افزود: گزارش‌های دریافتی از فوت یک نفر و وجود سه مصدوم در محل حادثه حکایت دارد.

وی ادامه داد: آنتن‌دهی تلفن همراه در محل حادثه ضعیف است بنابراین جزئیات به محض دریافت اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

اعزام 4 اکیپ امدادی هلال‌احمر

شاهین جواهری از اعزام چهار اکیپ از امدادگران هلال‌احمر به محل حادثه خبر داد.

مسؤول روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از تعداد محبوس شدگان اطلاع دقیقی در دست نیست، افزود: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر نیز مصدوم شده‌اند.

هیچ مفقودی نداریم

مرتضی زمانپور با اشاره به اینکه حادثه ریزش غار یخی چما در حدود ساعت پنج بعدازظهر صورت گرفت، گفت: نیروهای امدادی با دریافت گزارش حادثه پس از 30 دقیقه در محل حضور پیدا کردند.

فرماندار کوهرنگ افزود: سه گردشگر در زیر آوار برف و یخ غار یخی چما محبوس بودند که یکی از آن‌ها و فوت و دونفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه فوتی این حادثه نوجوانی 16 سال به نام «محمدامین رسولی» اهل شاهرود بوده است، اضافه کرد: یکی از مصدومان حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و مصدوم دیگر که دچار شکستگی پا بود به بیمارستان چلگرد و سپس به بیمارستان فارسان برای مداوا اعزام شد.

زمانپور با بیان اینکه این حادثه مفقودی نداشت، افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی و انتظامی در محل حضور دارند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟