عکس؛منچستر یونایتد هجمومی(2003)


در ادامه مرور خاطرات نوستالژیک و زیبای ما عاشقان فوتبال گذری داریم بر تیم فوق العاده هجومی سر الکس فرگوسن در سال 2003٫ منچستر یونایتد در این فصل توانست با 74 گل زده و کسب 83 امتیاز در فاصله چند هفته مانده تا پایان لیگ بالاتر از آرسنال به مقام نخست لیگ برتر انگلیس رسید. در این فصل رود فن نیستلروی با 25 گل زده عنوان آقای گلی لیگ برتر را نیز به...

عکس؛منچستر یونایتد هجمومی(۲۰۰۳)

روزی روزگاری،منچستر یونایتد(2003)
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۷:۱۳
عکس؛منچستر یونایتد هجمومی(2003)

جهان فوتبال برای ما فوتبالدوستان همیشه و در هر حال دارای خاطراتی زیبا و دلچسب است که شما را به مرور این خاطرات دعوت می کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه مرور خاطرات نوستالژیک و زیبای ما عاشقان فوتبال گذری داریم بر تیم فوق العاده هجومی سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۰۳٫ منچستر یونایتد در این فصل توانست با ۷۴ گل زده و کسب ۸۳ امتیاز در فاصله چند هفته مانده تا پایان لیگ بالاتر از آرسنال به مقام نخست لیگ برتر انگلیس رسید. در این فصل رود فن نیستلروی با ۲۵ گل زده عنوان آقای گلی لیگ برتر را نیز به خود اختصاص داد. این فصل آخرین فصل حضور دیوید بکهام در منچستر بود و آخرین بازی او در لیگ قهرمانان اروپا برای شیاطین سرخ در مقابل تیم آینده اش یعنی رئال مادرید رقم خورد که به حذف منچستر از رقابت های چمپیونز لیگ در آن سال انجامید. سر الکس فرگوسن در آن سال نیز توانست با منچستر به راحتی عناوین قهرمانی را در انگلیس از آن خود کند تا او را متخصص قهرمانی در لیگ برتر بدانند.

عکس؛منچستر یونایتد هجمومی(2003)

منچستر یونایتد ۲۰۰۳

ایستاده از راست: روی کین، رایان گیگز، مایکل سیلوستره، ریو فردیناند، لورن بلان، رود فن نیستلروی

نشسته از راست: خوان سباستین ورون، دیگو فورلان، دیوید بکهام، فیلیپ نویل، فابین بارتز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم