تهرانی ها، این 4 تبهکار را می شناسید؟! + عکس بدون پوشش


تهرانی ها، این 4 تبهکار را می شناسید؟! + عکس بدون پوشش

حوادث رکنا: سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری چهار جوان زورگیر با دهها فقره سرقت در سطح شهر تهران و شهرری خبر داد .

تهرانی ها، این 4 تبهکار را می شناسید؟! + عکس بدون پوشش

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کرم یوسف وند در توضیح این خبر گفت : در مورخه 09/04/1397 جوانی 18 ساله با مراجعه به گشت کلانتری 131 به مأمورین اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک موتورسیکلت هوندا 125 قرمز رنگ و با تهدید چاقو مورد سرقت Stealing مقرون به ضرب وجرح گوش تلفن همراهش قرار گرفته است .

با اعلام خبر اولیه مبنی بر وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده کلانتری 131 شهرری توسط سرنشینان یک موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز رنگ ، اجرای طرح مهار توسط کلانتری 131 به مرحله اجرا گذاشته شد و طی آن سرنشین یک موتورسیکلت هوندا 125 به نام علیرضا . ع ( 17 ساله ) دستگیر شد .

با شناسایی متهم دستگیر از سوی مالباخته به عنوان یکی از سارقین زورگیر ، پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری تشکیل و متهم جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . "علیرضا . ع" در همان تحقیقات اولیه صراحتا به بیش از 50 فقره سرقت به شیوه زورگیری در تهران و شهرری با همدستی سه جوان 18 ساله ی دیگر به نام های محمد ، بصیر و حمیدرضا اعتراف کرد .

دستگیری سرکرده گروه در لانه کبوتر :

با شناسایی سه عضو دیگر گروه سارقین زورگیر به سرکردگی "حمیدرضا.ت" (18 ساله) ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه وی در منطقه شوش و در حالیکه با اطلاع از حضور از کارآگاهان به پشت بام متواری شده بود ، او را در داخل اتاقک مخصوص نگهداری کبوتر دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند ؛ در ادامه دو عضو دیگر گروه نیز در دو عملیات جداگانه ی همزمان ، دستگیر و به پایگاه نهم آگاهی منتقل شدند .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر چهار متهم گفت : اعضای این گروه از سارقین زورگیر و خشن صراحتا به بیش از 100 فقره زورگیری همراه با ضرب و شتم بویژه سرقت از افراد نوجوان در مناطق مختلف شهرری و تهران بویژه در مناطق خراسان و خاوران با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز و مشکی و در قالب گروه های دو یا چهار نفره اعتراف کردند ؛ لذا در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعتراف صریح متهمین به سرقت های متعدد ، پراکندگی سرقت ها در مناطق مختلف شهر تهران ، شناسایی دقیق متهمین از سوی تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و به جهت شناسایی دیگر مالباختگان و جرایم ارتکابی متهمین ، هماهنگی لازم با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری جهت انتشار بدون پوشش تصاویر اعضای این گروه از سارقین انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصایور این سارقین زورگیر شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد شیطان صفت با 7 دختر جوان حمام کرد !+ عکس

تجاوز وحشیانه به دختر خاله 20 ساله در مشهد

آخرین خبر از ریزش غار یخی «چما» کوهرنگ بر سر 12 زن و مرد / پسر 15 ساله مشهدی کشته شد

متین مرا باردار کرد و با دختر دیگر داماد شد!

همخوابی شیطانی مجید با زن بیوه در شرکت همسرش !

قتل مسلحانه رئیس پلیس شهر چهار برجک در حمله افراد مسلح

سیمین دور از چشم شوهرش روسپی خانه فساد شده بود !

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403