چه کسی گومیس را به الهلال عربستان برد؟


الهلال عربستان موفق شد مهاجم فرانسوی و گران قیمت مارسی و گالاتاسارای را به خدمت بگیرد. بافه تیمبی گومیس 33 ساله که سابقه بازی در لیون فرانسه را هم دارد و رکورد 29 گل در 33 بازی برای گالاتاسارای را به ثبت رسانده بود، فصل آینده در الهلال حضور خواهد داشت و امیدوار است با این تیم آسیایی به موفقیت برسد. او یکی از گران ترین خریدهای چند فصل...

چه کسی گومیس را به الهلال عربستان برد؟

سامی الجابر:وزیر ورزش، ستاره فرانسوی را به الهلال برد
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۸:۳۰
چه کسی گومیس را به الهلال عربستان برد؟

سامی الجابر مدیرعامل باشگاه الهلال از وزیر ورزش عربستان بابت پرداخت هزینه ستاره فرانسوی تشکر کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهلال عربستان موفق شد مهاجم فرانسوی و گران قیمت مارسی و گالاتاسارای را به خدمت بگیرد. بافه تیمبی گومیس ۳۳ ساله که سابقه بازی در لیون فرانسه را هم دارد و رکورد ۲۹ گل در ۳۳ بازی برای گالاتاسارای را به ثبت رسانده بود، فصل آینده در الهلال حضور خواهد داشت و امیدوار است با این تیم آسیایی به موفقیت برسد.

او یکی از گران ترین خریدهای چند فصل اخیر الهلال بوده و جالب است بدانید هزینه انتقال گومیس از ترکیه به عربستان را ترکی آل شیخ وزیر ورزش عربستان متقبل شده است. اساسا وزارت ورزش عربستان هزینه تیم الهلال و چند تیم دیگر عربستان را می پردازد.

سامی الجابر مهاجم اسطوره فوتبال عربستان و مدیرعامل کنونی باشگاه الهلال نیز در پیام توییتری از ترکی آل شیخ تشکر کرد و او را عامل حضور گومیس سرشناس در ریاض دانست.

چه کسی گومیس را به الهلال عربستان برد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه