افتتاح قریب به 1000 میلیارد تومان پروژه در گلستان


افتتاح قریب به 1000 میلیارد تومان پروژه در گلستان

استاندار گلستان با تأکید بر اهتمام دولت بر خدمت‌رسانی به مردم،‌ گفت: همزمان با هفته دولت امسال قریب به 1000 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی و زیربنایی در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سید «مناف هاشمی» در آئین افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت شهرستان گرگان، تصریح کرد: بخش عمده این طرح‌ها مرتبط با حوزه‌های عمرانی است که می‌تواند نویدبخش آینده روشن گلستان در مسیر رسیدن به توسعه پایدار باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این طرح‌ها، یکی از برنامه‌های جدی گلستان زمینه‌سازی برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌های بخش خصوصی است.

استاندار گلستان افزود: هم‌اینک بخش خصوصی به اجرای طرح‌های گوناگون با سرمایه‌گذاری 13 هزار میلیارد ریالی در گلستان مشغول است که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها می‌تواند عقب‌ماندگی‌های قدیمی استان را کاهش دهد.

هاشمی ادامه داد: در سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید، طرح‌های فراوانی در گلستان به بهره‌برداری رسید، اما عقب‌ماندگی زیاد موجب شده این کوشش‌ها و اجرای طرح‌ها نتواند موجب جلب رضایت گسترده مردمی شود.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های جدی گلستان برای تقویت زیرساخت‌ها و حرکت شتابان به سمت توسعه، اجرای پروژه‌های محوری و زیربنایی است که مهم‌ترین طرح‌ها شناسایی و مقدمات برای اجرای کردن آن در حال انجام است.

استاندار گلستان ادامه داد: برقی کردن راه‌آهن «اینچه‌برون - تهران»، اجرای راه‌آهن «گرگان - مشهد»، تعیین تکلیف پتروشیمی، اجرای طرح‌های گردشگری در آشوراده و احیای خلیج گرگان از جمله این طرح بوده که می‌تواند به افزوده شدن بر شتاب توسعه گلستان منجر شود.

با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گلستان و نمایندگان مردم در مجلس افتتاح متمرکز 141 پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی 220 نفر در شهرستان گرگان با اعتبار 90 میلیارد تومان برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت