67 طرح هفته دولت در دورود کلنگ زنی و بهره برداری می شود


67 طرح هفته دولت در دورود کلنگ زنی و بهره برداری می شود

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دورود گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 67 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند.

علی کورانی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دورود افزود: این طرح ها شامل 59 طرح عمرانی ، 6 طرح اقتصادی و 2 طرح کلنگ زنی می باشند که با اعتباری بالغ بر 457 میلیارد و 600 میلیون ریال آماده بهره برداری و کلنگ زنی شده اند.
وی میزان اشتغالزایی دائم و موقت این طرح ها را 521 نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد 477 نفر در حوزه عمرانی و 44 نفر در حوزه اقتصادی مشغول به کار خواهند شد.
فرماندار دورود افزود: بهره برداری از فاز یک اورژانس، بخش ICU ، بخش دوم دیالیز و سی تی اسکن بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود از جمله طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال می باشند.
وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آسفالت معابر هفت روستا، زیرگذر روستای سیاهکله، آبیاری تحت فشار روستای همیانه، اجرای طرح هادی روستایی در قالب 20 طرح و افتتاح فاز اول پارک بانوان در دورود به بهره برداری می رسند.
کورانی فر هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت دانست و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت اقدام‌ها و خدمات چهار ساله دولت تدبیر و امید را به بهترین شکل ممکن در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی برای عموم مردم تشریح نمایند.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان دورود با جمعیتی حدود 170 هزار نفر در شرق استان لرستان واقع شده است.
7268/6060

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا