مازندرانی: قهرمانی تیم کبدی مردان ایران حاصل سال‌ها تلاش است


مازندرانی: قهرمانی تیم کبدی مردان ایران حاصل سال‌ها تلاش است

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 حاصل تلاش چندین ساله بوده و نباید به نام من یا شخص خاصی نوشته شود.

مازندرانی: قهرمانی تیم کبدی مردان ایران حاصل سال‌ها تلاش استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی مردان کشورمان پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اظهار کرد: قهرمانی در این رقابت‌ها حاصل تلاش چندین ساله بوده است و نباید به نام من یا شخص خاصی نوشته شود.

وی افزود: سال‌ها برای تیم کبدی زحمت کشیده شده است و برخی مواقع به دلیل کم تجربی مدال طلا را از دست دادیم مثل بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ که تا ثانیه‌های آخر جلو بودیم، ولی در نهایت بازی را باختیم و نایب قهرمان شدیم.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان تاکید کرد: طی چند ماه اخیر مدیریت فدراسیون کبدی ایران تغییر کرد و نیرو‌ها با افکار جدید به کار آمدند و این نوید را می‌دهد که کبدی آینده روشنی داشته باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مازندرانی خاطر نشان کرد: اگر قرار است این عناوین ادامه داشته باشد باید از همین الان برنامه ریزی برای مسابقات آینده داشته باشیم، رقبای ما کار خود را آغاز کرده اند و ما هم باید با برنامه، خود را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.

او ادامه داد: خون جدیدی در فدراسیون کبدی تزریق شده است و امیدوارم مسئولان با یک برنامه ریزی اصولی کبدی را به جایگاه حقیقی خودش بازگردانند. حفظ این ۲ مدال بسیار سخت است، ولی می‌شود با کار‌های اصولی آن را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: خلج: از این به بعد ایران قدرت اول کبدی جهان است

انتهای پیام/

برای موفقیت در کبدی باید برنامه ریزی داشته باشم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق