گوهری: روی یک سهل انگاری گل خوردیم


گوهری: روی یک سهل انگاری گل خوردیم

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما روی یک سهل انگاری و موقعیتی که کادر فنی متذکر شده بود گل خوردیم.

گوهری: روی یک سهل انگاری گل خوردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه امسال پدیده لیگ برتر خواهد شد و باخت تیمش برابر سایپا اظهار کرد: نظر لطفتان است، اما متاسفانه امروز در بازی که می‌توانستیم راحت ببریم باختیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. حتی در نیمه اول می‌توانستیم کار را یکسره کنیم. البته روی یک سهل نگاری و موقعیتی که کادر فنی در گذشته متذکر شده بودند گل خوردیم.

او درباره اینکه یک مقدار غرور پیروزی برابر استقلال در این بازی تاثیر گذار بود، گفت: نه، اصلا غرور بازی با استقلال نبود و در یک صحنه ما گل خوردیم که در گذشته روی این صحنه کار کرده بودیم، اما به علت خستگی و تمرکز نداشتن این بازی را باختیم.

گوهری درباره اینکه تیم پارس جنوبی جم روند گذشته خود را ادامه می‌دهد یا نه! بیان کرد: ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا در همه بازی‌ها به موفقت برسیم و امیدوارم روند سال گذشته را بهتر ادامه بدهیم و جایگاه خود را ارتقا بدهیم.

دروازه بان تیم پارس جنوبی جم در پایان درباره اینکه در صورت ماندن کی روش در تیم ملی می‌تواند نظر این مربی را برای حضور در تیم ملی جلب کند، خاطر نشان کرد: تلاش خود را برای تیمم و اعتماد کادر فنی که به من کرده می‌کنم و بعد از آن اگر خدا خواست و کی روش مرا دید به طور حتم در اردو‌های تیم ملی خود را نشان می‌دهم.

انتهای پیام/

اظهارات گوهری درباره باخت پارس جنوبی جم برابر سایپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!