انهدام باند زورگیران جوان خشن/ دستگیری سرکرده گروه در لانه کبوتر +تصویر


انهدام باند زورگیران جوان خشن/ دستگیری سرکرده گروه در لانه کبوتر +تصویر

 رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار جوان زورگیر با بیش از 100 فقره سرقت در سطح شهر تهران و شهرری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نهم تیرماه امسال، جوانی 18 ساله با مراجعه به گشت کلانتری 131 شهر ری به مأموران اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک موتورسیکلت هوندا 125 قرمز رنگ و با تهدید چاقو، مورد سرقت مقرون به ضرب و جرح گوشی تلفن همراهش قرار گرفته است.

با اعلام خبر اولیه مبنی بر وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده کلانتری 131 شهرری توسط سرنشینان یک موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز رنگ، اجرای طرح مهار توسط کلانتری 131 به‌مرحله اجرا گذاشته شد و طی آن سرنشین یک موتورسیکلت هوندا 125 به نام علیرضا . ع (17 ساله) دستگیر شد.

با شناسایی متهم دستگیرشده از سوی مالباخته، به‌عنوان یکی از سارقان زورگیر، پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری تشکیل و متهم جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. "علیرضا . ع" در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به بیش از 50 فقره سرقت به شیوه زورگیری در تهران و شهرری با همدستی سه جوان 18 ساله دیگر به نام‌های محمد، بصیر و حمیدرضا اعتراف کرد.

با شناسایی سه عضو دیگر گروه سارقان زورگیر به سرکردگی "حمیدرضا.ت" (18 ساله)، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه وی در منطقه شوش و در حالی‌که با اطلاع از حضور از کارآگاهان، به‌پشت‌بام متواری شده بود، او را در داخل اتاقک مخصوص نگهداری کبوتر دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند؛ در ادامه دو عضو دیگر گروه نیز در دو عملیات جداگانه همزمان، دستگیر و به پایگاه نهم آگاهی منتقل شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر چهار متهم، گفت: اعضای این گروه از سارقان زورگیر و خشن صراحتاً به بیش از 100 فقره زورگیری همراه با ضرب و شتم به‌ویژه سرقت از افراد نوجوان در مناطق مختلف شهرری و تهران به‌ویژه در مناطق خراسان و خاوران با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز و مشکی و در قالب گروه‌های دو یا چهار نفره اعتراف کردند.

کرم یوسف وند، اضافه کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت‌های متعدد، پراکندگی سرقت‌ها در مناطق مختلف شهر تهران، شناسایی دقیق متهمان از سوی تعدادی از مال‌باختگان انجام شده و به‌جهت شناسایی دیگر مال‌باختگان و جرائم ارتکابی متهمان، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، جهت انتشار بدون پوشش تصاویر اعضای این گروه از سارقان انجام شده است؛ لذا از تمامی شکات و مال‌باختگانی که موفق به شناسایی تصاویر این سارقان زورگیر شدند، دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/4009/4039/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد